Intergamma kiest Adobe voor hypergepersonaliseerde klantervaringen

AMSTERDAM — 13 september 2021 — Intergamma, de organisatie achter de doe-het-zelf-formules Gamma en Karwei, selecteert Adobe-technologie om de digitale transformatie te versnellen. Intergamma zal een scala aan applicaties en diensten van Adobe Experience Cloud gebruiken om het volledige klanttraject te beheren en gepersonaliseerde klantervaringen te leveren die loyaliteit en vertrouwen opbouwen.
Met Adobe Real-time Customer Data Platform (CDP) is Intergamma in staat om real-time klantprofielen, data en inzichten te genereren. Deze worden vervolgens gebruikt via Adobe Journey Optimizer om zowel door de consument geïnformeerde interacties als door marketeers aangestuurde, op doelgroep gebaseerde campagnes te leveren. Met Adobe Target krijgen klanten vervolgens hypergepersonaliseerde suggesties op basis van geavanceerde A/B-tests.
Adobe Journey Optimizer en Adobe Real-time CDP, gebouwd op Adobe Experience Platform, maken het beheren en leveren van verbonden customer journeys mogelijk. Dit op basis van uitgebreide data-analyses en real-time inzichten. Alle interacties en uitgaande omnichannel-campagnes worden zo gebundeld in één cloud-native applicatie. Op die manier kunnen merken online en offline een volledig gepersonaliseerde klantervaring creëren, ongeacht de locatie of het device van de klant.
Digital-first tijdperk
De wereld om ons heen evolueert in razendsnel tempo. Daarmee veranderen ook de vereisten om te slagen in het digital-first tijdperk. De COVID-19-pandemie dwong consumenten en bedrijven om zich snel aan te passen aan nieuwe, innovatieve manieren om producten te kopen en te leveren. Het gedrag, de voorkeuren en de verwachtingen van de klant zijn daarmee blijvend veranderd. Om aan de verwachtingen te voldoen en deze te overtreffen, maken bedrijven als gevolg van de digitale transformatie gebruik van nieuwe technologieën.
“We willen de nummer één omnichannel retailer van de Benelux worden. Real-time en hypergepersonaliseerde klantervaringen op grote schaal zijn één stap om daar te komen”, zegt Jurre Mulder, Director Digital & Transformation bij Intergamma. “De implementatie van Adobe Journey Optimizer en Real-time CDP zal de manier waarop we met onze klanten omgaan via alle digitale en offline kanalen transformeren. Onze volgende stap is precies begrijpen waar onze klanten zich bevinden in hun klantreis. Dan kunnen we de juiste details bieden die ze in hun huidige fase nodig hebben om de ervaring met Intergamma soepeler en naadloos te maken.”
Alex Azzopardi, Managing Director, Nederland bij Adobe: “Met de implementatie van Adobe Experience Cloud toont Intergamma hun toewijding aan het creëren van de beste klantervaringen. We zijn trots om deze Nederlandse organisatie te ondersteunen bij de volgende stap naar het creëren van gepersonaliseerde klantreizen.”
Ga voor meer informatie over Adobe Experience Cloud naar https://business.adobe.com/nl/
Over Adobe
Adobe verandert de wereld door digitale ervaringen. Ga voor meer informatie naar www.adobe.com.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.