Industry Wire

Geplaatst door 3sixtyfive

3sixtyfive samen met KPMG aan de slag voor Ajax, Johan Cruijff ArenA, KNVB en Manchester City

Vorig jaar ontwikkelde 3sixtyfive de ‘Change the Game’ campagne rondom het innovatieprogramma voor de visitor experience van de Johan Cruijff ArenA. Na een succesvolle social en influencer campagne met mooie resultaten, mag het influencer marketing bureau ook dit jaar weer aan de slag voor een nieuwe uitdaging in samenwerking met het innovatieplatform van KPMG.

Nieuwe normaal
De huidige situatie rondom corona biedt veel uitdagingen omtrent live voetbal op alle niveaus, en vraagt om slimme en creatieve ideeën. Ajax, Johan Cruijff ArenA, KNVB en Manchester City en City Football Group hebben hun krachten gebundeld in het Football Innovation Platform en slaan de handen ineen om tribunes te vullen.

Innovatie Campagne
Met de campagne Reimagine Football wordt er een beroep gedaan op start-ups, scale-ups en ondernemers met innovaties. Met dit open innovatie programma wordt gezocht naar oplossingen binnen vijf verschillende thema’s. Middels social content en advertising worden internationale start-up hubs aangesproken, en wordt verder gebouwd aan de kwalitatieve database vol innovatieve bedrijven van vorig jaar.

Endeavour Group
Net als vorige campagne teamed 3sixtyfive weer met mede-Endeavour agencies DBOM en Brewwwers.
Zie website www.reimaginefootball.com en LinkedIn Reimagine Football account voor meer informatie.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht