Geplaatst door A1 Internet BV

A1 Internet dealer van Rushfiles Cloud Harddisk

Heerenveen, 7 Januari 2016 – A1 Internet BV de Internet en ICT aanbieder uit Heerenveen is dealer van Rushfiles, de Cloud harddisk oplossing geworden!

Veiligheid en beschikbaarheid van data wordt steeds belangrijker in het bedrijfsleven. Er zijn reeds diverse oplossingen zoals OneDrive, iCloud en Dropbox om uw bestanden in de Cloud op te slaan. Echter geen van deze alternatieven bieden een echt zakelijke oplossing waarbij de veiligheid van uw bestanden volledig gegarandeerd is. Rushfiles is hier op de uitzondering!

Uw bestanden worden niet alleen volledig encrypted opgeslagen met uw eigen sleutel, maar ook de communicatie tussen uw device (PC, Laptop, Smartphone of Tablet) is volledig beveiligd. Alle bestanden worden bovendien in Europa opgeslagen en niet in Amerika, zodat U niet met Amerikaanse Wet- en Regelgeving zit.

Met Rushfiles kunt U uw bestanden opslaan zoals u gewend bent. U werkt met uw bestanden met al uw programma’s zoals voorheen, alleen de bestanden worden op een Cloud Harddisk opgeslagen. Dat heeft als voordeel dat U altijd en overal uw bestanden bij U heeft en back-ups allemaal geregeld zijn. Ook kunt u met meerdere medewerkers allemaal met dezelfde bestanden werken, een centrale fileserver is niet meer nodig ! U verwijderd een bestand en realiseert zich later dat dit toch niet moest? Geen probleem! Met 1 druk op de knop haalt u het bestand terug!

A1 Internet
A1 Internet BV bestaat sinds 1992 en is een vertrouwde naam in het Internet en ICT landschap in Nederland. We bieden een professionele organisatie gericht op Internet en ICT diensten. Dat A1 internet dealer is geworden van Rushfiles is hier een logisch gevolg van.

Voor meer informatie of een gratis test omgeving ga naar www.a1.nl

Rushfiles
Rushfiles is opgericht in 2012. Een professionele en doelgerichte organisatie welke zich volledig gericht heeft op Cloud opslag diensten

Voor meer informatie ga naar de website www.rushfiles.com