Geplaatst door AcceptEmail

AcceptSMS, ’s werelds eerste Short Invoice Service

Veilig en eenvoudig AcceptSMS versturen

Deze nieuwe feature in de bestaande dienst maakt het mogelijk om van elke AcceptEmail een AcceptSMS te maken. Met een verkorte url wordt de ontvanger via mobiel internet naar de beveiligde transactiepagina van AcceptEmail geleid. Vanaf deze landingspagina wordt de betaling gedaan. Het openstaande bedrag kan veilig via online bankieren en binnenkort mobiel bankieren worden betaald.

Directeur Peter Kwakernaak over de toepassing: ”Mobiel betalen wordt steeds veiliger en toegankelijker. De bank-apps zijn in opmars en de mogelijkheden zullen de komende jaren alleen maar worden uitgebreid. Ook betalen via social media zal straks heel gebruikelijk zijn. Als trendsetter in de wereld van elektronisch factureren en betalen wordt van ons verwacht dat wij ook hier vooroplopen.”

Effectieve communicatie verbetert het klantcontact

AcceptSMS is handig als bedrijven niet beschikken over de (juiste) e-mailgegevens van hun klanten. Goed beheer van klantgegevens maakt klantcommunicatie volgens Kwakernaak veel effectiever. “Het geeft je als bedrijf de mogelijkheid om de wijze van klantcontact af te stemmen op actuele en correcte informatie. Bedrijven die de metagegevens van hun klanten op orde hebben, weten hun klanten altijd via meerdere kanalen te bereiken. Door het aanbieden van eigentijdse en klantvriendelijke betaalmethodes via meerdere kanalen kan je er als bedrijf voor zorgen dat het betaalgedrag van je afnemers sterk wordt verbeterd.”

Innovatie, maar niet ten koste van de veiligheid

Evenals de klassieke AcceptEmail die zijn waarde al geruime tijd heeft aangetoond, is ook de nieuwe AcceptSMS optimaal beveiligd. Hierover zegt Kwakernaak tot slot: “Herkenbaarheid, controleerbaarheid en vertrouwelijkheid staan bij ons bovenaan en wij zullen alles doen om niet aan onze eigen veiligheidseisen te tornen. Met deze nieuwe functie komen wij tegemoet aan de veranderende wijze waarop bedrijven factureren en consumenten betalen.”

AcceptSMS is een product van AcceptEmail B.V.