Acorel en Noventum starten strategische samenwerking voor service management met SAP

’s-Hertogenbosch, 23 augustus 2021 – CX-specialist Acorel en Management Consultancy bedrijf Noventum gaan op strategisch niveau samenwerken. Door de nauwe samenwerking kunnen klanten nog beter bediend worden. Hun eerste gezamenlijke waardepropositie Service Growth with SAP helpt bedrijven hun klantbeleving en service excellence te verbeteren en om duurzame, winstgevende inkomstenstromen uit diensten te laten groeien.
Noventum (2001) en Acorel (2006) zijn sinds hun oprichting actief in klantbeleving en service. Beide partijen hebben een jarenlange bewezen staat van dienst om klanten te helpen hun groei te overtreffen en winstgevendheidsdoelstellingen van servicebedrijven te verbeteren. In de gloednieuwe gezamenlijke waardepropositie Service Growth with SAP komen de twee werelden van Acorel en Noventum samen: Noventum management consultancy aangevuld met diensten van Acorel. Service Growth with SAP creëert het juiste klimaat voor Service Transformatie, neemt de organisatie mee in de verandering, voorkomt weerstanden, ontwikkelt de business én helpt de organisatie met de benodigde skills en vaardigheden.
Waardegroei
Taco Schallenberg, directeur van Acorel: “De synergie tussen onze bedrijven is groot. Onze expertise in het servicedomein sluit uitstekend op elkaar aan. Service Growth with SAP helpt bedrijven in hun transformatie om nieuwe waardeproposities voor hun diensten te identificeren en te ontwerpen. Deze vertalen we naar de juiste technologische oplossing en implementatie om, indien nodig, daarna in beheer te nemen. Zo onderscheidt Acorel zich nog meer als dé Customer Experience partner voor bedrijven.”
Fundament voor groei
Annick Perry, Partner bij Noventum: “Ik ben trots op onze eerste gezamenlijke propositie met Acorel: Service Growth with SAP. Het op orde brengen van je standaard basis-klantprocessen en data zijn randvoorwaarden voor het succesvol ontwikkelen van serviceproposities. Door Service Growth with SAP opent zich een wereld aan mogelijkheden voor service-georiënteerde organisaties om winstgevende en duurzame business modellen te lanceren.
Intelligent Enterprise Quest
Raymond Schöder, Director Midmarket en Partner Ecosystem SAP Nederland: “In onze snel veranderende wereld ondersteunt SAP bedrijven in hun reis om nieuwe, winstgevende en duurzame verkopen te genereren met nieuwe diensten. In deze transformatie tot een Intelligent Enterprise spelen gespecialiseerde partners als Acorel een cruciale rol. Met Service Growth with SAP en de samenwerking met Noventum toont Acorel eens te meer de titel van SAP Customer Experience Gold Partner méér dan waard te zijn.
Over Acorel
Acorel is expert op het gebied van sales, service, marketing en commerce. Als betrokken partner helpt Acorel organisaties hun klantbeleving te verbeteren. Van advies tot uitvoering, met pragmatisch verandermanagement en toegankelijke oplossingen. Acorel is de grootste SAP Gold Partner in Nederland op het gebied van customer experience. Het bedrijf is gevestigd in ’s-Hertogenbosch en Alkmaar, en werkt onder meer voor Royal Swinkels Family Brewers, Intergamma, Signify, Agrifirm en Plieger. Website: www.acorel.nl.
Over Noventum Service Management
Noventum richt zich als managementadviesbureau uitsluitend op het begeleiden van managementteams van wereldwijde productie- en industriële dienstverlenende bedrijven die winstgevend willen groeien met service. Door inzet van beproefde methoden, kaders en benchmarks helpt Noventum organisaties bij het definiëren en implementeren van servicestrategieën die de bedrijfsprestaties meetbaar verbeteren, de omzet, winstgevendheid en klantloyaliteit verhogen. Met meer dan 200 succesvolle opdrachten voor enkele van ’s werelds grootste machine maakbedrijven, is Noventum dé partner voor het realiseren van winstgevende groei met service. Website: www.noventum.eu.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.