Adobe Summit 2025: AI-gedreven innovaties voor dynamische en gepersonaliseerde klantervaringen

Las Vegas/Amsterdam, 20 maart 2025 – Tijdens Adobe Summit 2025 introduceert Adobe een reeks productinnovaties die de klantervaring naar een volgende fase brengen, van Customer Experience Management (CXM) naar Customer Experience Orchestration (CXO). Nieuwe tools stellen bedrijven in staat om data, content en AI samen te brengen om gepersonaliseerde klantreizen te creëren die loyaliteit en betrokkenheid stimuleren. Ontdek hieronder de productinnovaties van Adobe voor het optimaliseren van de customer journey met onder andere generatieve en agentic AI. Agentic AI is een vorm van kunstmatige intelligentie die zelfstandig handelt en beslissingen neemt om processen te optimaliseren en klantinteracties te verbeteren. |
|
Adobe breidt GenStudio-aanbod uit om content supply chain te stroomlijnen Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
|
Adobe brengt AI-agents naar Adobe Experience Cloud voor geïntegreerde klantervaringen Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
|
Adobe Firefly Services en Custom Models maken contentcreatie op grote schaal mogelijk Lees het volledig Engelstalige persbericht hier. |
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.