Albelli en Wayne Parker Kent brengen herinneringen tot leven in internationale kerstcommercial

Fotoprintaanbieder Albelli bewijst in haar nieuwste kerstcommercial dat persoonlijke cadeaus de mooiste cadeaus zijn. De commercial laat zien hoe belangrijk het is om herinneringen vast te leggen en kleine tradities te eren. De verrassende hoofdrol in de commercial is weggelegd voor kerstpinguïn Norman. Full service contentbureau Wayne Parker Kent verzorgde de creatie en productie van de commercial.
In de commercial zien we een familie bij elkaar komen rondom de kerstboom. Het haardvuur knispert, er worden cadeaus uitgedeeld en de boom wordt versierd. De oplettende kijker ziet ook dat de geschiedenis zich herhaalt. Zo wordt het verhaal een ode aan familietradities en laat het zien dat kleine, bijzondere momenten het leven mooier maken. Zeker wanneer deze worden vastgelegd voor het nageslacht.
Daan Zoetmulder, managing director bij Wayne Parker Kent: “De commercial is tot stand gekomen middels een nauwe samenwerking met het creatieve team van Albelli. Samen hebben we een kerstverhaal gecreëerd met een mooie boodschap. We laten zien dat oude en nieuwe herinneringen het leven mooier maken. Een persoonlijk fotocadeau wordt zo eigenlijk een must-have onder iedere kerstboom.”
De campagne is inmiddels gelanceerd op de Nederlandse televisie. Doorvertalingen van de campagne zien we terug op YouTube, sociale media en de website van Albelli. Alle assets zijn gemaakt voor zowel Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Noorwegen, Engeland en Zweden.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.