Industry Wire

Geplaatst door ADAM

Alleen tijdens Blue Monday écht alle producten voor inkoopprijzen

Waar MediaMarkt op 23 januari 2020 lijkt te starten met de BTW-actie, zorgt ADAM ervoor dat op Blue Monday alle producten worden verkocht voor inkoopprijzen! En dat alleen tijdens Blue Monday. Met deze campagne geeft ADAM Blue Monday een nieuw positief karakter. Op de online webshops kijkshop.nl en directsale.nl vinden consumenten op zondag 19 januari en maandag 20 januari 2020 extreem hoge kortingen op alle producten. Het doel? Ook op Blue Monday mag iedereen zich ‘happy’ voelen!

Het verhaal achter Blue Monday

Het nieuwe jaar is van start gegaan! Goede voornemens zijn vastgesteld, nieuwe uitdagingen staan voor de deur en het is tijd om weer eens flink op te ruimen. Bij consumenten wordt het huis weer flink onderhanden genomen, maar ook bedrijven garanderen lage verkoopprijzen om de verkoop te stimuleren. Toch lopen we altijd tegen Blue Monday aan. Hét moment dat alles even tegenzit. De goede voornemens zijn niet helemaal gelukt, Dry January heb je niet gehaald, het weer valt tegen en de vakantie lijkt nog zo ver weg. Herkenbaar?

Happy Blue Monday met kijkshop.nl en directsale.nl

Waarom treuren als we deze negatieve gevoelens met elkaar juist naar positieve vibes kunnen brengen? Goede voornemens kunnen altijd later weer worden opgepakt. Bij slecht weer zijn er leuke binnen activiteiten. Duurt de vakantie nog even? Plan tussendoor nog een leuk weekendje weg. Kortom, alles hoeft niet gelijk negatief te zijn. ADAM helpt bij de eerste stap en zorgt ervoor dat consumenten favoriete producten, van merken zoals Apple, Samsung, Philips en nog veel meer, voor een mega lage prijs kunnen kopen. En dat met verschillende betaalmogelijkheden!

Op zondag 19 januari en maandag 20 januari staan de folders op Reclamefolder.nl, adverteert het label kijkshop.nl landelijk in alle dagbladtitels van DPG Media en wordt er een grote online campagne gelanceerd.

ADAM

ADAM is de motor achter de merken; kijkshop.nl, directsale.nl, PlazaSale en de Loyalty platformen van Fit For Free en Sportcity. Het platform werkt nauw samen met distributeurs en importeurs en staat garant voor de hoogste normen betreffende veiligheid, sales en afterservice. Binnenkort lanceert ADAM op kijkshop.nl in één keer een hele nieuwe productcategorie met meer dan 3.500 producten!

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht