Industry Wire

Geplaatst door BetCity

Andy van der Meijde maakt slimme transfer naar Nederlandse kansspelaanbieder BetCity.nl in allereerste campagne

Amsterdam, 18 oktober 2021 – Vanaf 1 oktober is nieuwe Nederlandse speler BetCity.nl onderdeel van de markt voor kansspelaanbieders. Op het platform kunnen spelers wedden op sportwedstrijden en casinospellen spelen. In de allereerst campagne maakt voormalig profvoetballer Andy van der Meijde zijn opwacht in het dynamische hoofdkantoor van het nieuwe platform. Van der Meijde deelt met een knipoog zijn ‘transfertje’ van een eerdere aanbieder van sportweddenschappen naar BetCity.nl. Vanaf vandaag is de nieuwe campagnefilm te zien op televisie en social media.

In de commercial zien we van der Meijde fluisterend het nieuws over zijn slimme transfer bekend maken op het hoofdkantoor van nieuwe Nederlandse speler BetCity.nl. Op de achtergrond zien we de slimme redactie het web afspeuren naar waardevolle informatie zodat spelers altijd geïnformeerd kunnen wedden op sportweddenschappen. ‘Het gaat niet om de eentjes en de tweetjes, maar om de kennis en de weetjes’, aldus van der Meijde. Uniek op dit platform is de toegang tot het laatste sportnieuws samengesteld door sport- en betanalisten. Ook voorziet deze redactie haar gebruikers van unieke betcombinaties en -boosters.

Robert Kooiman, Marketing Director van BetCity.nl: ‘Sinds kort is het ook voor nieuwe spelers mogelijk op de markt voor kansspelen te betreden. Als nieuwe Nederlandse aanbieder willen we het speelveld veranderen door onze spelers uit te dagen slimmer te spelen. Door Andy van der Meijde het gezicht te maken van onze allereerste campagne zijn we overtuigd dat we een grote groep sportfans kunnen bereiken.’

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht