Industry Wire

Geplaatst door AnylinQ

AnyLinQ breidt servicecenter in Den Bosch uit

Leusden, 12 juli 2018 – AnyLinQ Group, IT-kennispartner en specialist op het gebied van digitale transformatie, heeft het eigen servicecenter in de vestiging in Den Bosch fors uitgebreid. Vanaf augustus zullen de technische ondersteuning, monitoring en beheer van infrastructuur en netwerken van alle AnyLinQ-klanten door het servicecenter worden opgepakt.

De bouw van het nieuwe servicecenter is een gevolg van de overname van TenICT door AnyLinQ. TenICT hield zich vooral bezig met projecten en schakelde partnerbedrijven in voor netwerkmonitoring, beheer en de eerste- en tweedelijn support. Deze taken zijn door de organisatie in eigen beheer genomen en ondergebracht bij het reeds bestaande servicecenter van AnyLinQ.

Om de extra taken aan te kunnen, is de afdeling verder uitgebreid. Het personeelsbestand van de afdeling groeit naar achttien man. Verder is er een kleine verbouwing uitgevoerd om al het personeel te huisvesten.

“Het is een strategisch besluit van ons om alle beheertaken van onze projecten zelf te gaan doen,“ zegt AnyLinQ CEO Dennis Kuipers “AnyLinQ is een strategische partner die klanten kan helpen op alle facetten van datamanagement, databeheer en digitale transformatie. Daar hoort een goede beheerorganisatie bij met specialisten die alle vragen van klanten op kunnen lossen.”

Totaaloverzicht

De komende weken worden de laatste klanten omgezet. “De klanten gaan waarschijnlijk niets van de nieuwe beheerorganisatie merken, behalve  een nog betere service. Door nu alle klanten gezamenlijk te bedienen vanuit ons eigen servicecenter zijn we in staat om onmiddellijk de juiste expertise toe te kennen bij het eerste contact met onze klanten,” vertelt Melvyn Tombokan, Manager Operations Services. “In het verleden zijn er door TenICT en AnyLinQ beheertrajecten verkocht aan dezelfde klanten. Die beheerders zaten vroeger op verschillende locaties, maar zitten nu naast elkaar in dezelfde ruimte. Onze mensen hebben hierdoor veel sneller zicht op de totale klantinfrastructuur. En dat is natuurlijk een groot voordeel als je complexe vraagstellingen gaat beantwoorden.”

##

Over AnyLinQ

AnyLinQ zorgt ervoor dat klanten hun data beschikbaar hebben, goed kunnen beheren en gebruiken. Het beschikbaar stellen van data is pas het begin. AnyLinQ helpt klanten ook waarde te halen uit data. Dit alles doen ze door het verbinden van technologie, kennis en services en zijn daarbij de strategische kracht in de IT-ecosystemen.

AnyLinQ levert advies, ondersteuning of kan zelfs desgewenst alle IT-activiteiten uit handen nemen. Hierbij maakt het gebruik van zijn zelf ontwikkelde programma IT Redefined waarbij in overleg met de klant een afrekenmodel op maat wordt afgesproken met per direct opzegbare en schaalbare contracten. Betalen per port, Gb, vierkante meter of zelfs ziekenhuisbed of student behoren hierbij tot de mogelijkheden.

AnylinQ is de strategische en loyale partner die bedrijven helpt de volgende stap te nemen in een datagedreven wereld – nu, straks en later. Data disrupts. We connect.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht