Appian onthult de nieuwste versie van het Appian-platform

Amsterdam, 4 maart 2019 – Appian (NASDAQ: APPN) kondigt vandaag de nieuwste release van zijn low-code platform aan. Met deze laatste versie is het eenvoudiger dan ooit en tot wel twintig keer sneller om krachtige bedrijfsapplicaties te bouwen. De nieuwe versie versnelt de ontwikkeling en breidt de mogelijkheden van het low-code/no-code platform uit op een aantal belangrijke gebieden zoals integratie, robotic process automation (RPA), interface design, zakelijke mobiliteit en klantbetrokkenheid.
“Organisaties willen minder tijd besteden aan het configureren en integreren van gegevens, zodat ze sneller applicaties kunnen leveren die hun klantervaring verbeteren en operationele prestaties versterken”, aldus Malcolm Ross, VP of Product bij Appian. “Onze nieuwe release is een mijlpaal die integratie en RPA in de wereld van low-code/no-code-ontwikkeling brengt en Appian’s missie om de creatie van krachtige applicaties te vereenvoudigen, verder uitbreidt.”
De nieuwe versie versnelt de integratie van systemen en gegevens van derden via Appian’s nieuwe Integration Software Development Kit (SDK). Hierdoor kunnen klanten en partners op eenvoudige wijze no-code plug-ins maken. Door dit nieuwe framework is Appian RPA met Blue Prism nu voorzien van no-code integratie om zo eenvoudig een digitaal personeelsbestand te integreren in Appian.
“We zijn verheugd om samen te werken met Appian en zo de invoering van intelligente automatisering te stimuleren”, aldus Linda Dotts, SVP Global Partner Strategy and Programs Blue Prism. “Appian RPA met Blue Prism maakt het Appian-gebruikers nu gemakkelijk om digitale werknemers (d.w.z. software robots) te integreren in hun bedrijfsprocessen of applicaties. Met slechts een paar klikken ben je klaar. Het is briljant!”
Bovendien breidt deze release Appian’s gepatenteerde Self-Assembling Interface Layer (SAIL) framework uit, waardoor interfaces gegenereerd kunnen worden vanuit een datamodel. Dit versnelt de creatie van gebruikersinterfaces in Appian met een echte no-code ervaring die automatisch interfaces bouwt rechtstreeks uit klantgegevens. App-ontwerpers kunnen deze interface dan onmiddellijk gebruiken of toepassen als uitgangspunt voor de verfijning van de gebruikersinterface.
Dankzij de nieuwste release kunnen app-ontwerpers de interfaces offline beschikbaar stellen op mobiele apparaten met één enkele klik. Appian’s verbeterde offlinemogelijkheden zijn nu beschikbaar voor taken en veilige cache data, afbeeldingen en content voor offlineverwerking. Eenmaal terug “online” worden deze taken lokaal in de wachtrij geplaatst en naar de server gestuurd, waardoor er geen verwarring of vertraging ontstaat.
In het digitale tijdperk waarin we vandaag de dag leven is het voldoen aan de verwachtingen van de klant de hoogste prioriteit. Appian biedt nu de Genesys PureEngage Voice Component Plug-in voor het Appian Intelligent Contact Center™ (ICC) aan. Klantinteracties op basis van PureEngage kunnen naadloos worden ingebed in het Appian platform, waardoor gebruikers de telefooncommunicatie beter kunnen beheren. Het PureEngage-platform is een omnichannel voor klantbetrokkenheid voor bedrijven wereldwijd om op elk niveau topklasse te leveren.
De nieuwste versie van het Appian platform is nu beschikbaar. Meer informatie vindt u hier.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.