Industry Wire

Geplaatst door CompuMark

Arbeidsmarktexpert Steve Pogorzelski sluit zich aan bij Clarivate Analytics als President van CompuMark

Amsterdam, 22 mei 2017Clarivate Analytics, voorheen het IP & Science-onderdeel van Thomson Reuters, heeft Steve Pogorzelski aangesteld tot nieuwe President van CompuMark, onderdeel van Clarivate Analytics. Pogorzelski zal met zijn wereldwijde arbeidsmarktkennis het CompuMark team leiden vanuit Boston.

CompuMark is marktleider op het gebied van merkonderzoek en merkbescherming voor de zakelijke en juridische gemeenschap. Het bedrijf stelt wereldwijd professionele bedrijven in staat om sterke handelsmerken te lanceren, uit te breiden en te beschermen door wereldwijde kennis en innovatieve tools.

Recentelijk was Pogorzelski de CEO van Avention, een informatiemaatschappij die SaaS-oplossingen biedt voor de sales- en marketingindustrie. Tijdens zijn tijd bij Avention heeft hij het bedrijf nieuw leven ingeblazen. Dit heeft onder andere geleid tot de succesvolle overname van Dun en Bradstreet.

Voorafgaand aan Avention was Pogorzelski de President van Monster North America en Group President van Monster International, waar hij het salesteam van 3.000 personen aanstuurde.

“Steve brengt veel energie en ervaring op het gebied van executive leadership mee naar Clarivate,” zegt Jay Nadler, CEO van Clarivate Analytics. “Hij heeft een sterk klantgerichte focus en een succesvol track record van bedrijven die groei realiseren door in te spelen op de behoeften van de klant. Ik kijk ernaar uit om samen met Steve te bouwen aan CompuMark’s positie als marktleider.”

Pogorzelski is ook mede-auteur van het boek ‘Finding Keepers: The Monster Guide to Hiring and Holding the World’s best Employees’, gepubliceerd door McGraw-Hill in januari 2008. Daarnaast is hij een bekende commentator en is hij onder andere verschenen op CNBC, CNN, Bloomberg TV, ABC Nightly News en PBS. Hij is geciteerd in de New York Times, Wall Street Journal en tientallen andere kranten en heeft zijn mening gedeeld op Wall Street Journal Radio, NPR en Bloomberg.

—–

Over Clarivate Analytics
Clarivate Analytics versnelt innovatie door haar klanten wereldwijd inzichten en analyses te bieden. Dit maakt dat haar klanten nieuwe concepten sneller kunnen ontdekken, beschermen en commercialiseren. Gezien Clarivate Analytics voorheen the Intellectual Property and Science Business van Thomson Reuters was, biedt ze een collectie van abonnementsdiensten gericht op wetenschappelijk en academisch onderzoek, patentanalyse en regelgeving, farmaceutische en biotech-intelligentie, merkbescherming, domeinbescherming en het beheer van intellectueel eigendom. Clarivate Analytics is een onafhankelijk bureau met ruim 4.000 medewerkers, werkzaam in meer dan 100 landen met bekende merken in het portfolio, zoals Web of Science, Cortellis, Thomson Innovation, Derwent World Patents Index, CompuMark, MarkMonitor en Techstreet. Voor meer informatie: Clarivate.com.

Over CompuMark
CompuMark helpt bedrijven en merkprofessionals wereldwijd merken te lanceren, uit te breiden en te beschermen door middel van unieke wereldwijde content, deskundige analyses en tools, en de ‘best-in-class’-service. Met het breedste aanbod van merkonderzoek en merkbescherming biedt CompuMark wereldwijd de beste service. CompuMark maakt onderdeel uit van het portfolio van Clarivate Analytics.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht