Industry Wire

Geplaatst door Archetype

Archetype Benelux breidt team uit met drie nieuwe consultants

Amsterdam, 19 november 2024 – PR- en communicatiebureau Archetype Benelux heeft het team uitgebreid met drie nieuwe consultants om de groei van het bureau te ondersteunen. De nieuwe consultants Noëlle Schroevers, Isabella Dams en Marcus van Dijk voegen zich bij het team nu Archetype hun klantenbestand aanzienlijk heeft uitgebreid met namen als Elastic, Imou en Mailchimp. De expertise van het trio versterkt Archetype verder op het gebied van corporate communicatie, PR en contentstrategie.

Deze uitbreiding volgt op de komst van Lisa Ginus vorig jaar, die werd aangetrokken om de contentafdeling te versterken. Met meer dan tien jaar ervaring in contentcreatie speelt Lisa een belangrijke rol in het voldoen aan de toenemende vraag van klanten naar krachtige storytelling en vernieuwende contentstrategieën. Nu de adoptie van generatieve AI in een stroomversnelling raakt, leidt Lisa ook de experimenten met AI-gedreven contentoplossingen. Deze bieden nieuwe mogelijkheden voor de werkzaamheden van het bureau.

Marcus van Dijk brengt meer dan twee jaar ervaring mee in het ontwikkelen en uitvoeren van PR-campagnes voor zowel B2B- als B2C-klanten in de Nederlandse IT-sector. Als nieuwe consultant bij Archetype zal Marcus zich richten op het adviseren van bedrijven in onder meer de cybersecurity- en financiële dienstverlening over hun PR-strategieën
Isabella Dams, die eerder dit jaar als consultant begon, heeft een passie voor media en marketing. Ze zet zich in om de zichtbaarheid van klanten in de media en op social media te vergroten en hun stem te versterken in diverse sectoren, waaronder cybersecurity en IoT-consumentenmerken.
Noëlle Schroevers is dit jaar ook bij Archetype gestart en heeft een achtergrond als social media-consultant bij een B2B-adviesbureau en als contentmarketeer bij een communicatiebureau. Ze zal zich voornamelijk richten op het bedenken en uitvoeren van vernieuwende social media en PR campagnes van haar klanten.

“Door de razendsnelle ontwikkelingen van AI-technologieën staan we op een uniek kruispunt om onze benadering van communicatie opnieuw vorm te geven,” zegt Liesbeth Kramer, Managing Director van Archetype Benelux. “De toevoeging van Lisa, Marcus, Isabella en Noëlle versterkt onze capaciteit om onze klanten te blijven verrassen en te begeleiden bij het inzetten van nieuwe, technologiegedreven oplossingen.Met deze uitbreiding zijn we klaar voor de verdere groei van Archetype in de Benelux.”

Recente ontwikkelingen, zoals de oprichting van Marker Collective, waarin Archetype, Outcast en Nectar hun krachten bundelen, en de benoeming van een nieuwe CTO en CPO, benadrukken Archetype’s inzet om aan de top te blijven bij het bieden van geïntegreerde, vooruitstrevende communicatie. Het bedrijf is vastberaden om verder te bouwen aan vernieuwende, technologiegedreven oplossingen voor hun klanten.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht