Geplaatst door Arrow

Arrow Electronics breidt samenwerking met Commvault uit

Houten, 6 december 2021 -Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics voegt MetallicDMaaS(data management-as-a-service)BackupandRecovery-oplossingen toe aanArrowSphere, het bekroondecloudmanagementplatformvan Arrow, en helpt zo de beschikbaarheid voor klanten wereldwijd te garanderen.

Commvault, wereldwijd erkend marktleider op het gebied van intelligente datadiensten voor on-premises,cloud- en SaaS-omgevingen, heeft Metallic ontwikkeld, een pakket van flexibele oplossingen openterprise-niveau die toonaangevende databescherming bieden, met de eenvoud van SaaS.Metallic biedt schaalbare, betaalbare back-up en herstel van gegevens die zijn opgeslagen in lokale,cloud- en hybride omgevingen, met ondersteuning voor een uitgebreide reeksworkloads.Dit omvat Microsoft 365 en Microsoft Dynamics 365, Salesforce,VM’s, containers, databases, en bestands- en objectgegevens, evenals laptops endesktops. Daarnaast helpt Metallic klanten ervoor te zorgen dat zij voldoen aan de privacywetgeving, waaronder GDPR.
Vorig jaar ondertekendeCommvaulteen overeenkomst met Microsoft die heeft geleid tot de integratie van de go-to-market, engineering en verkoop van MetallicDMaaSmetAzure, waardoor een krachtige beveiligingsoplossing ontstaat met de eenvoud van SaaS-beheer. Metallic biedt uitgebreide dataretentie en bescherming van Microsoft 365 data – met snel herstel in geval van accidentele verwijdering, corruptie en cyberaanvallen – en met dekking over alle drie de Microsoftclouds- Microsoft 365, Dynamics 365 enAzure.
“Arrow heeft een grondige kennis van de oplossingen van Microsoft enCommvault, en de toevoeging van deze krachtige back-upoplossingen aanArrowSpherezal de stap van klanten naar decloudversnellen”,aldusKristinRussell,globalpresident vanArrow’senterprisecomputingsolutionsbusiness.”Metallic voegt zich nu bij de groeiende lijst van producten die beschikbaar zijn via ons cloud management platform dat channelpartners toegang geeft tot gestroomlijnde offertes en bestellingen, geautomatiseerde provisioning, en uitgebreide facturatie-integratie.”

“Commvaultbouwde Metallic met een ding in gedachten: het leveren van grootschalige SaaS-gebaseerde diensten die de overhead voor beheer en infrastructuur verminderen, zodat gebruikers enchannelpartnershun bedrijven snel kunnen schalen. De toevoeging van het Metallic-portfolio aanArrowSpherebrengt toonaangevende oplossingen voor gegevensbescherming naar klanten die op zoek zijn naar betere manieren om gegevensverlies en downtime te voorkomen, bescherming te bieden tegen cyberbedreigingen en te voldoen aan de groeiende eisen op het gebied van compliance engovernance”, zegtThadKeating, wereldwijd vicepresident GTM van Metallic.”We zijn verheugd datCommvault’slangdurige samenwerking met Arrow alleen maar sterker wordt nu we de volgende fase vanMetallic’sevolutie ingaan.”

HetArrowSphere-platform van Arrow helptchannelpartnershuncloudbusinesste beheren, te differenti벥n en te schalen. De marktplaats omvat alle toonaangevendehyperscaleproviders, evenals publieke en private IaaS-, PaaS-, SaaS-,HaaS- encloudsoftware-aanbiedingen. Het platform biedt end-to-endcloudlifecyclemanagement met functies zoals geautomatiseerdeprovisioning, uitgebreide facturatie-integratie, rapportage en voorspellende analyses.ArrowSpherebiedt ook eenwhite-label turn-keymarktplaats die kanaalpartners kunnen gebruiken om eindklanten in staat te stellen hun eigen transacties te beheren.

Over Arrow Electronics
Arrow Electronics ondersteunt haar klanten bij het innoveren van producten namens meer dan 180.000 leveranciers en dienstverleners. Arrow, met een omzet van 29 miljard dollar in 2020, ontwikkelt technologische oplossingen die bijdragen aan het verbeteren van het dagelijkse leven. Voor meer informatie: www.fiveyearsout.com.