Geplaatst door Beacoming

Beacoming levert universeel CMS voor iBeacons

Het in Hoofddorp gevestigde Beacoming levert behalve iBeacons en een Software Development Kit voor Mobiele App ontwikkelaars, ook een universeel Content Management Systeem voor iBeacons.
Dit CMS software platform biedt analyse en presentatie van Traffic data, aanmaken van campagnes en het beheren van iBeacons.

Met het CMS verkrijgt de gebruiker informatie over het klantengedrag en de iBeacon status zoals bijv. het batterijniveau, de locatie van iBeacons, het aantal verzonden berichten, geopende berichten, piektijden, bezoektijden, aantal unieke bezoekers, terugkerende bezoekers, etc.

Onderscheidende functies zijn “Push notificaties” de mogelijkheid tot het versturen van berichten naar App gebruikers buiten het bereik van de iBeacons, maar wel binnen een vooraf bepaald gebied (Geofencing) en een “Heatmap” voor real-time inzicht in het aantal bezoekers bij een specifieke beacon op een bepaalde locatie. De plattegrond van de locatie kan in het CMS worden geüpload.
Beacoming biedt dus een complete end to end iBeacon oplossing met als uitgangspunt “meten is weten”  Hierdoor is de Beacoming propositie interessant voor App developers, Retailers en andere belanghebbenden.

Beacoming is een jong bedrijf dat een beproefde en volwassen iBeacon oplossing van een internationaal opererend bedrijf in Nederland aanbiedt. Hierdoor beschikt Beacoming over de kennis en kunde van een zeer gedreven team dat gaat voor duurzame relaties. De oplossing is gericht op verschillende doelgroepen met verschillende uitdagingen. Het leveren van maatwerk behoort tot de mogelijkheden. Door het leveren van goed werkende oplossingen hoopt Beacoming tevreden klanten te winnen en te behouden.