Industry Wire

Geplaatst door Dept

Beiersdorf kiest Dept voor digitaal partnerschap

Beiersdorf, bekend van wereldwijd bekende huidverzorgingsmerken, zoals Nivea, Labello, Hansaplast en Eucerin, kiest voor Dept als digitale partner.

Na een intensief pitchtraject heeft Beiersdorf gekozen voor Dept als haar nieuwe digitale bureau voor Nederland. Dept gaat aan de slag met de digitale strategie, social, eCRM, online sites en analytics. Daarnaast gaat het bureau samen met de bestaande partner bureaus aan de slag om activaties en productintroducties voor de merken te ontwikkelen.

Ivo Wesemann, head of marketing bij Beiersdorf Nederland: “We zijn op zoek gegaan naar een bureau dat een compleet pakket kan leveren en digitale creativiteit, data en technologie kan combineren. Dept heeft laten zien ijzersterk te zijn in het bouwen van een geïntegreerde digitale strategie, waarbij creativiteit in executie en een effectief samenwerkingsproces cruciaal zijn. We kijken er daarom naar uit om samen te gaan werken en zo onze merken op digitaal vlak verder te laten groeien.”

Marcel van der Heijden, commercieel directeur bij Dept: “Het niveau lag tijdens deze pittige maar zeer professionele pitch erg hoog. Uiteindelijk hebben we één geïntegreerde digitale visie voor alle Nederlandse Beiersdorf-merken gepresenteerd. Het is ook echt een visie voor de lange termijn waar wij en Beiersdorf erg enthousiast over zijn. We kunnen niet wachten om samen aan de slag te gaan!”

Het partnership is op 1 juni gestart en het eerste digitale werk verschijnt binnenkort.

Wij zijn Dept – een internationale agency met 900 ervaren denkers & doeners. Eén agency waar creativiteit, technologie en data samenkomen. Wij helpen met het opnieuw uitvinden & versnellen van jouw digitale werkelijkheid door het creëren van ervaringen die mensen willen en organisaties nodig hebben. www.deptagency.com

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht