Industry Wire

Geplaatst door Member Get Member Company

Bernard Bierens versterkt team Member Get Member Company als Business Development Director

Bernard Bierens is in dienst getreden bij referral marketingbureau Member Get Member Company. Als Business Development Director neemt hij plaats in het Management Team en stuurt hij het accountteam aan. Bierens is afkomstig van e-mailmarketing provider GraphicMail, dat hij in 2007 met zijn broer oprichtte.

Bernard Bierens (43) begon zijn carrière in diverse accountmanagementrollen in de financiële sector, en was later business development manager bij BP. In 2007 richtte hij samen met zijn broer het bedrijf GraphicMail Benelux op, waar hij naast de dagelijkse leiding verantwoordelijk was voor business development. Inmiddels hebben de broers het bedrijf verkocht en vond Bierens in Member get Member Company een mooie nieuwe uitdaging. Member Get Member Company biedt een totaalpakket van op elkaar afgestemde referral marketingmiddelen waaronder landing pages, banners, e-mailmarketing, print media en WhatsApp, waarmee de klant een ambassadeur wordt voor het merk, zelf nieuwe klanten binnen haalt en daar ook voor beloond wordt.

In zijn nieuwe baan zal Bierens de business development strategie verder vormgeven, het accountteam aansturen en is hij verantwoordelijk voor de groei van de Nederlandse activiteiten. ‘Wat mij vooral trekt aan Member Get Member Company is de autonome, ondernemende rol die ik heb in combinatie met een innovatief product. Dat sluit goed aan bij mijn vorige werkzaamheden. Een ander interessant aspect vormen de gesprekspartners bij de -met name- grote bedrijven. Ik vind het boeiend om te achterhalen waar hun pijn zit om vervolgens een propositie te presenteren die een probleem oplost’, vertelt Bierens.

Sander Dullaart, oprichter en directeur van Member Get Member Company, over de aanstelling: ‘Bernard en ik kennen elkaar al een tijdje omdat we GraphicMail gebruikten bij Favela Fabric, mijn vorige bedrijf. Zijn kennis en ervaring op het gebied van business development en zijn ondernemende mentaliteit passen perfect bij ons. Daarnaast snapt hij de markt van online marketing als de beste en weet hij als geen ander de marktbehoefte en de specifieke klantbehoefte te vatten en hier oplossingen voor aan te dragen.’

Over Member Get Member Company
Member Get Member Company is een marketingbureau dat zich specifiek richt op het werven en belonen van ambassadeurs voor consumentenmerken in de financiële, telecom- en energiesector. Hierbij maakt het bedrijf gebruik van uiteenlopende marketingmiddelen waaronder social media, landing pages, e-mailmarketing, WhatsApp, print media en events. De Net Promoter Score krijgt op deze manier een heel andere bestemming: Het vormt het startpunt van een succesvolle member-get-member strategie. Kijk voor meer informatie op www.membergetmember.co.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht