Industry Wire

Geplaatst door Agency Engines

Bert Hagendoorn, Fred Moolhuijsen, Melanie Butter en Sander Verhof starten Agency Engines

De vier specialisten Bert Hagendoorn, Fred Moolhuijsen, Melanie Butter en Sander Verhof bundelen hun krachten en starten de nieuwe consultancy Agency Engines; ook wel ‘hét bureau voor bureaus’.

Agency Engines helpt (creatieve) bureaus als ondersteunende motoren met de verschillende uitdagingen waar ze voor staan; bijvoorbeeld strategie op groei, business development, fusies en overnames, het herstructureren van de interne organisatie, (her)positionerings- trajecten, PR-strategie en verschillende vormen van coaching.

 

Fred Moolhuijsen, business strategist: “De bureauwereld verandert non-stop. Er vinden talloze fusies en overnames plaats, de uitdagingen voor de klant worden complexer, er is meer vraag naar duurzame oplossingen en maatschappelijke verantwoordelijkheid en nieuwe technologie verovert de markt. In de tussentijd moeten bureaus gewoon hun dagelijkse business blijven draaien. Daar helpen wij bij. We supercharge your agency.”

Sander Verhof, operations specialist: “Wij helpen de bureaus met strategie voor groei, business operations, pitches, fusies en overnames, HR en operations, positionering, reputatie, PR en coaching. Deze diensten en producten bieden we net als nu los of gezamenlijk als team aan. Daarnaast hebben we een groot netwerk van specialisten waar we mee samenwerken.”

 

Melanie Butter, PR-strateeg en reputatiemanager: “Agency Engines is ontstaan vanuit de intentie ‘best alone, even better together’. Dit geldt zowel voor ons vieren als zelfstandige specialisten, maar ook voor de propositie die we onze klanten aanbieden. We werken individueel nu al vaak voor dezelfde agencies en onze diensten volgen elkaar steeds vaker op. Hierdoor kwamen we op het idee om onze krachten te bundelen, zodat we onze klanten nog beter kunnen bedienen.”

 

Bert Hagendoorn, positionering- en groeistrateeg: “Als team kunnen we nu nog meer gebruikmaken van elkaars kennis en kunde, aangevuld door specialisten uit ons netwerk. Hierdoor zijn we in staat holistisch naar uitdagingen te kijken en kunnen we bureaus nog beter helpen bij vraagstukken. Maar onze diensten zijn ook onafhankelijk van elkaar in te zetten. Onze aanpak leidt tot een sterker merk, meer klanten, uitdagende projecten, geoptimaliseerde processen, meer zichtbaarheid en uiteindelijk: een succesvoller bureau.”

 

Intergenerational Diversity Panel©

Door de krachten te bundelen, kunnen de experts naar uitdagingen kijken vanuit meerdere lenzen. Om deze blik nog breder te maken, heeft Agency Engines een nieuw Intergenerational Diversity Panel opgericht, waarmee ook perspectieven van andere leeftijden, culturen en achtergronden betrokken worden. Hierdoor kunnen zij bureaus nog beter helpen en is het ID Panel ook in te zetten voor bijvoorbeeld klantvraagstukken. Voor het panel werkt Agency Engines samen met de communities PACT, JongeHonden en RA*W.

 

Meer informatie: www.agencyengines.com

 

Fred Moolhuijsen heeft als ervaren marketingprofessional en bureauveteraan een rijke ervaring in het leiden en managen van bureaus. Fred werkt nauw samen met aandeelhouders, managing partners en andere senior medewerkers om resultaten te behalen. Deze powerhouse wakkert je potentieel aan.

 

Bert Hagendoorn heeft groeistrategieën voor meer dan honderd bureaus op zijn naam staan, een trackrecord om u tegen te zeggen. Met zijn Groeistappenplan helpt Bert bureaus vooruit. Als extern klankbord en sparringpartner stemt hij visies op elkaar af om de ideale groeistrategie te bepalen.

 

Melanie Butter is PR-strateeg en reputatiemanager. Zij helpt bureaus met het opbouwen en versterken van hun reputatie. Melanie zorgt ervoor dat je bureau onder de aandacht komt. Ze herkent en profileert de supersterren van je bureau en zet hen in als woordvoerders.

 

Sander Verhof is een ervaren ondernemer en operations specialist met een brede digitale en strategische ervaring. Sander maakt groei mogelijk door je cultuur te versterken, teams te organiseren en processen te optimaliseren.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht