Blauw Gras lanceert nieuw merkverhaal rondom thema mensenmerken

Creatief digitaal bureau Blauw Gras lanceert zijn nieuwe merkverhaal waarin de menselijke kant van het merk centraal zet. Het Amsterdamse bureau heeft een social media DNA, maar verbreedt met deze nieuwe propositie zijn horizon.
‘’Met ons nieuwe verhaal spelen we in op veranderingen in de markt. Merken zijn onderdeel en zelfs initiators van conversaties geworden. Dit vraagt om een menselijke aanpak. Dat is de reden dat wij het begrip mensenmerken lading gaan geven”, vertelt Erik Wiese, mede-oprichter / Creative Director.
Het thema mensenmerken zal vanaf nu centraal staan bij het Amsterdamse bureau. “Het voelt als een hele logische keuze. Onze wortels zitten sterk in social media. Daarbij hebben we altijd al gewerkt aan de menselijke kant van merken. Met deze propositie kiezen we vanaf nu een duidelijke positie in de markt”, vervolgt Erik Wiese.
Om het geheel gestalte te geven heeft de gehele huisstijl en website een opfrisbeurt gekregen. De eerste resultaten hiervan zijn inmiddels zichtbaar.
Over Blauw Gras
Blauw Gras is een creatief digitaal bureau, met een voorliefde voor social media. Wij werken online aan de menselijke kant van merken. Met veel plezier en gepaste trots werken wij onder meer voor Burger King, Chiquita, Hornbach, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en Monuta.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.