Blauw Gras werkt voor Pernod Ricard merken

Na projecten voor Absolut, Jameson, Havana Club en The Glenlivet is deze week de Malibu zomercampagne #BecauseSummer live gegaan.
Het Amsterdamse bureau heeft zich de laatste maanden ontfermd over verschillende digitale concepten en producties voor het drankenhuis. Waarvan #BecauseSummer van de Malibu de meest recente.
“We hebben een goede klik met de merken van Pernod Ricard.” Vertelt Erjon Tuenter, Mede-oprichter en Operational Director bij Blauw Gras. “Een bijkomend voordeel is dat vrijwel ons gehele team zich middenin de doelgroep van deze mooie merken bevindt. Hierdoor weten we snel de behoeften om te zetten in concept, mechanisme en design,” licht Tuenter toe.
Deze zomer inspireert Malibu haar fans om alles net even anders aan te pakken, waarom? Because Summer! Om alvast in de stemming te komen kunnen deelnemers op www.becausesummer.nl hun Malibu mixjes klaarzetten op Curaçao. Samen de zomer vieren vrienden, dat is het devies. Lees hier alles over deze campagne.
Lisanne van den Bos (Pernod Ricard): “We werken nu bijna een jaar samen met Blauw Gras voor online activaties. Voor de Malibu zomer campagne, en ook voor eerdere campagnes, hebben ze zich op gebied van strategie, creativiteit en technische implementatie een goede partner getoond voor Pernod Ricard. We kijken er dan ook zeker naar uit deze samenwerking voort te zetten in de toekomst.”
Blauw Gras is een creatief digitaal bureau met een voorliefde voor social media. Het bureau werkt onder meer voor Burger King, Chiquita, Hornbach, Pernod Ricard, Peijnenburg, Beemster, Kwekkeboom en Monuta.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.