Industry Wire

Geplaatst door KesselsKramer

Bolsius toont magie van kaars en geur in nieuwe campagne

‘Het is niet alleen een kaars’ eerste campagne van Bolsius binnen langetermijnstrategie ‘For all of us’

Amsterdam, 21 oktober 2021 | Onlangs ging de nieuwe campagne ‘Het is niet alleen een kaars’ van Bolsius van start. In de nieuwe campagne laat Bolsius zien dat – nu gezelligheid in huis belangrijker dan ooit is – het eeuwenoude product al lang niet meer alleen de lichtbron is die het voorheen was. De producten van Bolsius zijn in deze tijd magische sfeermakers met veel verschillende betekenissen. De campagne ‘Het is niet alleen een kaars’ werd ontwikkeld door KesselsKramer.

Tegenwoordig spelen kaarsen een belangrijke rol om thuis een persoonlijke en gezellige sfeer te creëren. De campagne speelt hierop in en toont hoe makkelijk het is om alledaagse momenten extra bijzonder te maken door het toevoegen van een vlam of geur. In de campagne wordt een reeks taferelen gepresenteerd waarin de kaars op een eigen manier centraal staat en een bijzonder moment of ritueel versterkt. Zo steekt iemand een kaars aan ter herdenking, is de kaars de romantische sfeermaker tijdens een diner, zorgt een geurkaars voor een moment van ontspanning en worden – uiteraard –kaarsen op een verjaardagstaart uitgeblazen.

Tamara Schuitvlot, Head of Brand Experience Bolsius zegt: “Bolsius is een bekend Nederlands kaarsenmerk dat al 150 jaar bestaat. Met onze kwaliteit, vakmanschap en groene missie, die we onlangs zijn gestart, kunnen we de kleine en grote momenten in huis extra bijzonder maken. Met deze campagne laten we zien hoe makkelijk het is om een extra beetje magie te creëren. Het is daarom niet alleen een kaars, het is nog zoveel meer.”

In samenwerking met productiemaatschappij Since ’88 en regisseur Basha de Bruijn maakte KesselsKramer een modulaire campagne die zich op TV, online en sociale media manifesteert. Hoe meer ruimte een mediumtype geeft, hoe meer betekenissen van een kaars er gegeven kunnen worden.

Credits
Bolsius: Loïc Chauteau, Tamara Schuitvlot, Renee van Rens
Bureau: KesselsKramer
Productie: Since ’88
Regie: Basha de Bruijn
Voice Over: Roziena Salihu
Muziek: Wouter van den Boogaard (Major Fifth)

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht