Geplaatst door ValueBlue

Bovengemiddelde klantwaardering voor ValueBlue in Gartner Peer Insights

UTRECHT, 24 maart 2020 – ValueBlue, de SaaS leverancier die het succes van haar klanten vergroot door relaties tussen data, IT en business inzichtelijk te maken, kondigt vandaag aan dat het met een op één na hoogste score van 4,6 uit 5 is opgenomen in het strikt gevalideerde review platform voor beslissers in enterprise software & services: Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Enterprise Architecture Tools – gepubliceerd op 17 maart 2020 door Peer Contributors.

ValueBlue komt binnen op de top 14 Enterprise Architecture leveranciers wereldwijd als één van de zeven EA-leveranciers met bovengemiddelde scores. Klanten geven het samenwerkingsplatform van ValueBlue vooral goede beoordelingen op de gebruiksvriendelijkheid van het product, en de mogelijkheid om gestructureerd te modelleren. Ook integratie en implementatie en service & support worden erg goed beoordeeld, zo blijkt uit de reviews.

95% van de klanten zou ValueBlue aanbevelen; hiermee heeft ValueBlue de hoogste score van alle opgenomen EA-leveranciers.

Jelle Visser, COO bij ValueBlue: “Wij zijn enorm trots en dankbaar dat onze klanten ons waarderen en de moeite nemen om deze reviews te schrijven. Uiteraard blijven we ons platform continu doorontwikkelen voor maximaal succes en 100% klanttevredenheid.”

Het volledige Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Enterprise Architecture Tools report is hier kosteloos beschikbaar.

Bron: Gartner Peer Insights ‘Voice of the Customer’: Enterprise Architecture Tools, Peer Contributors, 17 maart 2020.

Gartner Peer Insights is een online platform voor beoordelingen en reviews van IT-software en -diensten, geschreven en gelezen door IT-professionals en technologiebeslissers. Doel is IT-managers meer inzicht te geven ten behoeve van hun aankoopbeslissingen, en technologieleveranciers te helpen hun producten te verbeteren via objectieve, onbevooroordeelde feedback van hun klanten. Gartner Peer Insights bevat meer dan 70.000 geverifieerde beoordelingen in meer dan tweehonderd markten. Ga voor meer informatie naar http://www.gartner.com/reviews/home.

Over ValueBlue
ValueBlue heeft BlueDolphin ontwikkeld, het SaaS-samenwerkingsplatform dat het digitale landschap en de bedrijfsprocessen van organisaties in kaart brengt ten behoeve van hun strategische en tactische besluitvorming.

BlueDolphin werkt intuïtief, zodat alle medewerkers van de organisatie het kunnen gebruiken om doelgericht samen te werken en inzichten te delen. Zo worden organisaties effectiever en kan op kosten worden bespaard.

ValueBlue is in 2011 opgericht en telt momenteel 50 medewerkers. BlueDolphin wordt door ruim 100 organisaties gebruikt, waaronder een groot aantal Nederlandse gemeenten, het Prinses Maxima Centrum, het Rijksmuseum, de Erasmus Universiteit, Heijmans, Boskalis en NIBC. Internationaal wordt BlueDolphin met succes ingezet door onder meer City en Superior Tank.