Industry Wire

Geplaatst door Tomorrowmen™

Brenger kiest met Tomorrowmen™ voor volgende stap in internationalisering

Het ambitieuze transportplatform Brenger kiest voor Tomorrowmen™ als digital marketing agency. Samen willen ze het marktaandeel in Nederland substantieel vergroten én voet aan de grond krijgen in verschillende Europese landen.

Dankzij slimme technologie koppelt Brenger transportorders van grote spullen als banken of kasten aan koeriers die al onderweg zijn. Zo wordt de lege ruimte in koeriersbussen optimaal benut en neemt ook de CO2-uitstoot flink af. De service is uiterst succesvol in Nederland en Brenger ziet kansen om deze ook internationaal verder uit te rollen. Tomorrowmen™ heeft zich aan deze missie verbonden door de internationale digitale strategie vorm te geven en uit te voeren. In Nederland komt de focus te liggen op het vergroten van het marktaandeel.

“De komende maanden breiden wij onze service uit naar andere Europese landen”, aldus Wisse Koedam, founder van Brenger. “Wij zochten een digital agency die kan bijdragen aan deze ambities, maar ons ook kan challengen op onze visie. In Tomorrowmen™ hebben wij de perfecte strategische partner gevonden.”

CCO Philip Oosten van Tomorrowmen™: “Wij zijn erg trots. Brenger heeft bewust voor onze werkwijze en visie op het digitale speelveld gekozen, dat is een groot compliment. Het is bovendien tof dat twee bedrijven met gelijke waarden elkaar hebben gevonden. Wij kijken ernaar uit om samen met Brenger online impact te maken, zowel in Nederland als daarbuiten. Duurzaam groeien is het doel. Daarvoor trekken wij graag onze toolbox met slimme digitale oplossingen open; de juiste ingrediënten zijn aanwezig om er een groot succes van te maken.”

Tomorrowmen™ is een digital marketing agency uit Groningen en behoort tot de meest toonaangevende bureaus van Nederland. Het bureau won dit jaar een DIA-award en ontvangt al vijf jaar op rij een FD Gazellen award. Tomorrowmen™ verenigt zich met creatief bureau TRGR en marketplace specialist Amazin in de 1UP marketinggroep. Vanuit ‘The Playground’, de thuisbasis in hartje Groningen, werkt het team samen met opdrachtgevers als Holland & Barrett, Noordhoff Uitgevers, BNP Paribas, Bakker.com, Rotterdam School of Management en Alfen.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht