Geplaatst door BT

BT is het hoogst geplaatst voor “Completeness of Vision” in het 2024 Gartner® Magic Quadrant™ voor Global WAN Services

BT kondigt aan dat het bedrijf door industrie-analistenbureau Gartner is erkend als het hoogst scorend op “Completeness of Vision” in de 2024 Gartner® Magic Quadrant™ voor Global WAN Services.

Volgens Gartner kan het onafhankelijke rapport worden gebruikt om “optimale wereldwijde netwerkservicepartners te evalueren en te selecteren”. Het is het 20ste opeenvolgende jaar dat BT is uitgeroepen tot “een leider” in de Gartner® Magic Quadrant™ voor Global WAN Services op basis van hun “vermogen om uit te voeren en de volledigheid van hun visie”.

Volgens Gartner “presteren providers in het leiderskwadrant goed en hebben ze een stabiele organisatie, met een duidelijke visie op de richting van de markt. Ze leveren uitgebreide portfolio’s van kwalitatieve netwerkservices in de breedste regio’s. Ze voldoen aan de wereldwijde netwerkbehoeften van klanten. Ze voldoen aan de wereldwijde netwerkbehoeften van een breed scala aan ondernemingen in termen van grootte, geografische spreiding en verticale industrie. Leiders geven de richting van de markt aan door hun dekking uit te breiden, nieuwe toonaangevende mogelijkheden en commerciële modellen te ontwikkelen en deze op grote schaal in te zetten”.

Het volledige 2024-rapport is op de BT website te vinden.

Bas Burger, CEO, Business, BT: “Klanten geven aan dat ze voorspelbare prestaties willen voor hun apps, AI en IoT, evenals toekomstige compliance op het gebied van datasoevereiniteit en duurzaamheid. Ons antwoord is Global Fabric, ons visionaire nieuwe network-as-a-service. Ik bedank onze klanten en partners voor het delen van hun technologische roadmaps, wat ons heeft geholpen bij het ontwikkelen van dit transformerende nieuwe platform om aan hun behoeften te voldoen.”

ENDS

*Magic Quadrant for Global WAN Services was previously named Magic Quadrant for Network Services, Global (2015 – 2023)

Gartner Disclaimer

Gartner, Magic Quadrant voor Global WAN Services, Danellie Young, Gaspar Valdivia, Karen Brown and Lisa Pierce, 15th April 2024.

Gartner is een geregisteerd handelsmerk en dienstmerk van Gartner, Inc. en zijn dochterondernemingen in de VS en internationaal. Daarnaast is ook MAGIC QUADRANT is een geregisteerd handelsmerk van Gartner, Inc. en zijn dochterondernemingen en worden hier met toestemming gebruikt. Alle rechten zijn voorbehouden.

Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of dienst die wordt afgebeeld in zijn onderzoekspublicaties en adviseert technologiegebruikers niet om alleen die leveranciers te kiezen met de hoogste beoordelingen of een ander predicaat. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie Gartner en mogen niet worden opgevat als feitelijke verklaringen. Gartner wijst alle garanties af, expliciet of impliciet, met betrekking tot dit onderzoek, met inbegrip van garanties van verkoopbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over BT
BT Group is de toonaangevende leverancier van vaste en mobiele telecommunicatie in het VK en gerelateerde veilige digitale producten, oplossingen en diensten. We bieden ook beheerde telecommunicatie-, beveiligings- en netwerk- en IT-infrastructuurdiensten aan klanten in 180 landen.

BT Group bestaat uit drie klantgerichte eenheden: Consumer levert aan particulieren en gezinnen in het Verenigd Koninkrijk; Business is ons Britse en internationale bedrijfsgerichte eenheid; Openreach is een onafhankelijk bestuurde dochteronderneming in volledige eigendom, die vaste toegangsinfrastructuurdiensten op wholesaleniveau levert aan haar klanten – meer dan 650 communicatieproviders in het Verenigd Koninkrijk.

British Telecommunications plc is een volledige dochteronderneming van BT Group plc en omvat vrijwel alle activiteiten en activa van de BT Group. BT Group plc is genoteerd aan de London Stock Exchange.