Industry Wire

Geplaatst door Isobar

Campaign benoemt Isobar tot Digital Innovation Network of the Year

Isobar wint de titel Digital Innovation Network of the Year binnen de EMEA-regio tijdens de Campaign Agency of the Year Awards. Campaign laat met deze awards zien welke bureaus excelleren op het gebied van digitale innovatie. Het is de eerste keer dat Campaign awards zijn uitreikt binnen de EMEA-regio.

Innoveren voorbij de gimmick

De juryleden prezen Isobar om hun “heldere denkwijze en creatieve aanpak”. Dit blijkt uit de sterke casestudies waarin Isobar laat zien dat zij scherp inzicht hebben in de verschillende industrieën. Isobar heeft een sterk digitaal DNA. Met slimme innovaties voegt het bureau daadwerkelijk waarde toe voor hun klanten. Ze innoveren voorbij de gimmick, zo luidt het juryrapport. Daarnaast is het solide klantportfolio in de 27 verschillende landen onderscheidend.

Sven Huberts, Managing Director Isobar Nederland: we zijn trots dat we met Isobar Nederland een belangrijke bijdrage hebben geleverd aan deze titel. In september vorig jaar hebben we NowLab gelanceerd. Een innovatie-lab dat zich focust op de ontwikkeling van innovatieve producten die de gebruikerservaring voor consumenten verbetert. De samenwerking in NowLab is vergelijkbaar met een abonnement. Hiermee waarborgen we continue innovatie voor onze klanten. Ook het prijswinnend werk voor onder andere Diageo, Philips, KARWEI en Jupiler werd door de jury onderscheidend bevonden. Het is een fantastische prestatie van ons het hele netwerk. Deze titel is een belangrijk bewijs van onze belofte om Experience Agency of Record te zijn voor onze klanten.

De inschrijvingen stonden open voor bureau-netwerken in de hele EMEA-regio (Europa, het Midden-Oosten en Afrika) en om in aanmerking te komen voor de titel, moet het bureau op drie locaties of meer in de regio opereren, met één kantoor buiten Europa. De inzending van Isobar bevatte bijdragen van 27 markten in de regio.

 

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht