Industry Wire

Geplaatst door Flik Flak agency

Carlijn van Wulfften Palthe versterkt Flik Flak als Operationeel Directeur

TikTok-marketingbureau Flik Flak breidt haar directieteam uit met Carlijn van Wulfften Palthe als Operationeel Directeur. Met tien jaar ervaring bij toonaangevende bureaus zoals Dorst & Lesser, Boomerang en Home (voorheen Hammerfest), heeft ze gewerkt voor merken als IKEA, Rookvrije Generatie, Heineken en de Staatsloterij.

Deze stap is voor Carlijn niet alleen het begin van een nieuwe uitdaging, maar ook een terugkeer naar vertrouwde gezichten. Negen jaar geleden werkte ze al samen met Wouter Aijtink en Paulo Bruns, founders van Eager, waar Flik Flak Agency een onderdeel van is, en nu kruisen hun paden opnieuw. “Als agency-groep hebben we ruim 10 jaar ervaring in de performance-hoek van marketing. Met Carlijn halen we een enorme bak aan creative agency-ervaring in huis. Precies waar we naar op zoek zijn in deze fase. Onze ambitie met Flik Flak is groot en met het toevoegen van Carlijn aan onze directie kunnen we op creatief en strategisch niveau de volgende stap maken,” aldus Wouter Aijtink.

Als Strategy Director bij Home was Carlijn actief in het managementteam en leidde ze strategische campagnes voor een breed scala aan klanten. Bij Flik Flak wordt zij eindverantwoordelijk voor de hele operatie en zal ze een sleutelrol spelen in de verdere groei van het bureau. Samen met Carlijn wil Flik Flak groeien naar de volgende fase van de organisatie, waaronder uitbreiden naar een team van 65+ medewerkers, nieuwe producten ontwikkelen en data-gedreven creativiteit combineren met strategische groei. Met deze volgende stap versterkt Flik Flak haar positie als toonaangevend TikTok-marketingbureau.

Carlijn vertelt: “Het is heel leuk om weer met Wouter en Paulo samen te werken en mijn ervaring in te zetten bij de groei van Flik Flak. Merken kunnen niet langer alleen over zichzelf praten, maar moeten laten zien dat ze begrijpen wat er speelt in de online wereld en cultuur. Door creatieve storytelling waarbij de doelgroep centraal staat, kunnen ze een relevante plek vinden, vooral op TikTok. Ik kijk ernaar uit om samen met het team aan vernieuwende manieren te werken die merken hierbij helpen.”

Wouter voegt toe: “Door onze ervaring in performance marketing te combineren met de creatieve ervaring van Carlijn, denken we dat we onze klanten veel meer kunnen bieden: performance-driven creativity. Denk hierbij aan diensten zoals TikTok SEO en Social Search, maar ook aan de manier waarop wij samenwerken met onze klanten. Het posten op TikTok is nooit het doel an sich. We willen begrijpen wat de klant drijft, welke achterliggende bedrijfsdoelstellingen er zijn. Alles wat we vervolgens op TikTok doen, moet op een bepaalde manier daaraan bijdragen. We zien te vaak dat dit niet gebeurt.”

Over Flik Flak agency
Flik Flak is hét TikTok-marketingbureau dat de nieuwe generatie begrijpt en bereikt. Wij helpen merken als Xenos, Fresh ’n Rebel en mboRijnland content te creëren waar hun doelgroep van achterover slaat. Vanuit ons kantoor aan het Vondelpark in Amsterdam werkt ons team van 45 online creatievelingen aan innovatieve strategieën, pakkende content en effectieve campagnes op het snelst groeiende socialmediaplatform ter wereld.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht