Industry Wire

Geplaatst door Cendris

Cendris Customer Contact dubbel genomineerd voor NCCA Awards

Leeuwarden, 29 maart 2016 – Cendris Customer Contact, leverancier van multi-channel contactcenterdiensten, is genomineerd voor zowel de NCCA HRM Award als de Partnership Award. Dat heeft de Stichting Nationale Contact Center Awards (NCCA) bekendgemaakt. De vakjury van de NCCA bepaalt op basis van een uitgebreide caseanalyse en bedrijfsbezoeken welke organisaties de felbegeerde prijzen winnen tijdens het CustomerFirst gala op 21 april 2016 in TivoliVredenburg te Utrecht.

De nominatie voor HRM dankt Cendris aan de succesvolle invoering van een duurzame en inspirerende aanpak om medewerkers in hun kracht te zetten en volop te betrekken bij het realiseren van de missie en doelen van het bedrijf. Bijzonder is dat Cendris deze methodiek hanteert voor alle afdelingen en teams. Het is voor de klantcontactmedewerkers erg stimulerend dat alle bedrijfsonderdelen medeverantwoordelijk zijn voor een excellente customer experience. Het resultaat van de nieuwe aanpak was al binnen enkele maanden zichtbaar in een verbetering van de klant- en medewerkertevredenheid.

In de categorie Partnership is Cendris samen met Eneco-Oxxio en arvato in de schijnwerpers gezet vanwege hun vruchtbare samenwerkingsverband op het gebied van klantcontact. De samenwerking heeft als uitgangspunten gezamenlijke doelen, gelijkwaardigheid, vertrouwen en elkaar uitdagen. De hoofddoelstelling is om klanten uitstekend te bedienen en altijd een oplossing te bieden. Daarom zijn de drie partijen primair gericht op kwaliteit en worden andere performance criteria daaraan ondergeschikt gemaakt. Resultaat: in een periode van twee maanden is de klantenservice geheel opnieuw opgebouwd en ingericht – zonder dat de klanten van Eneco, Oxxio en WoonEnergie daar iets van hebben gemerkt.

Directeur Customer Contact van Cendris Ronald Smit: “Wat een bijzondere eer om twee keer genomineerd te zijn. We hebben binnen Cendris in de afgelopen periode grote veranderingen doorgevoerd waarbij de mens en beleving centraal zijn komen te staan. In onze teams wordt iedereen in staat gesteld en gemotiveerd om een bijdrage te leveren aan de doelstellingen van onze opdrachtgevers. Hierdoor hebben we een positieve en energieke cultuur gecreëerd die door veel partijen wordt gevoeld. Ik ben dan ook extra trots dat onze medewerkers samen met Eneco-Oxxio en arvato in een zeer kort tijdsbestek een warme relatie hebben opgebouwd waarbij transparantie, klantgerichtheid en continue verbetering centraal staan.”

Op 21 april, tijdens het Customer First Gala in Tivoli Vredenburg te Utrecht, maakt de jury bekend welke cases worden beloond met een gouden, zilveren of bronzen Award.

Meer informatie over de NCCA Awards is te vinden op www.ncca.nl.

Over Cendris Customer Contact
Cendris is een facilitair contactcenter en levert klantcontactdiensten via alle kanalen.

In de wereld van klantcontact draait alles om contact met mensen. Daarom werken bij Cendris Customer Contact talentvolle en ondernemende medewerkers die ervoor zorgen dat klanten uitstekend worden bediend. Iedere medewerker in de organisatie levert een zichtbare bijdrage aan het behalen van de doelstellingen van de opdrachtgever. Om dit te bereiken heeft Cendris een werkwijze ingevoerd waarbij doelstellingen worden vertaald naar specifieke gedragsregels. Hiermee wordt de nadruk gelegd op een unieke klantbeleving.

Cendris adviseert en helpt bij het verbeteren van klantcontactprocessen, het ontwikkelen en binden van bestaande klanten, maar ook bij het werven van nieuwe en het terugwinnen van verloren klanten. Met een sterk verbeterde opdrachtgever- en klanttevredenheid als resultaat.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht