Cent Pur Cent lanceert: de confidence campagne waarin echte mensen, met echte onzekerheden de hoofdrol spelen

Cent Pur Cent, het toonaangevende merk voor minerale make-up en veganistische huidverzorging, lanceert een nieuwe campagne waarin ‘echte mensen’ centraal staan. Geen professionele modellen, maar mensen met verschillende huidtypen, leeftijden en achtergronden, die ieder op hun eigen manier te maken hebben met (huid)onzekerheden. Onder hen is ook Felix Floris, die als man laat zien dat goede huidverzorging en zelfverzekerdheid voor iedereen belangrijk zijn. De inmiddels iconische Loose Mineral Foundation, het hero product van de campagne, helpt daarbij. Deze foundation neemt onzekerheden binnen no time weg, omdat het de huid niet alleen mooier maakt, maar ook verzorgt.
Met deze campagne wil Cent Pur Cent laten zien dat schoonheid in alle vormen bestaat en dat iedereen het verdient om zich goed te voelen in zijn of haar eigen huid. Cent Pur Cent is zowel online verkrijgbaar als in vooraanstaande apotheken en beauty salons door heel Nederland. Ga voor meer informatie naar
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.