Geplaatst door Centralpoint.nl

Centralpoint wint aanbesteding Gemeente Hilversum

Centralpoint is één van de winnaars van de Europese aanbesteding voor werkplek gerelateerde ICT Hardware bij Gemeente Hilversum. Naast Centralpoint zijn ook Infotheek Groep en Bechtle Direct geselecteerd. De gemeente Hilversum, mediastad in het groen, telt op dit moment 88.000 inwoners. Het fraaie raadhuis waarin de gemeente Hilversum o.a. in is gevestigd, gebouwd in 1931, is ontworpen door de stadsarchitect W.M. Dudok. Het contract heeft een looptijd van 1 jaar, met de mogelijkheid tot verlenging van driemaal één jaar.

Het contract heeft betrekking op de levering van werkplek hardware zoals beeldschermen, laptops, tablets en accessoires. Centralpoint is als eerste geëindigd in deze aanbesteding en heeft hiermee tevens de initiële levering van 185 beeldschermen gegund gekregen.

Ronald Ederveen, Commercieel Directeur Centralpoint:
“Wij zijn heel blij met de gunning van deze aanbesteding door de gemeente Hilversum. Hilversum is al vele jaren een gewaardeerde klant van Centralpoint en wij zijn dan ook content dat we ook de komende jaren de gemeente Hilversum met ons uitgebreide assortiment en ons gebruiksvriendelijke webshop kunnen ondersteunen bij de levering van ICT hardware.”

Remco Hooijmans, adviseur ICT bij Gemeente Hilversum:
“Na al enkele jaren met elkaar zaken te hebben gedaan, zijn wij positief gestemd dat wij de komende jaren de goede relatie met Centralpoint kunnen voortzetten. De afgelopen jaren hebben wij Centralpoint ervaren als een partij die staat achter de producten die zij levert, niet te beroerd is om snel en adequaat vragen over producten te beantwoorden of om zelfs gebruikte producten terug te nemen als deze niet aan de belofte voldoen. Centralpoint maakt wat dat betreft haar missie waar: We mind your business. Absoluut geen dozen schuiver maar een partner.”

Over Centralpoint:
Centralpoint bestaat sinds 2001. Sindsdien zijn we uitgegroeid tot de grootste en beste zakelijke ICT-leverancier van Nederland. Wij zien het als onze missie om het verkrijgen van ICT hardware eenvoudig te maken voor onze klanten. Dat betekent dat u werkelijk elk product bij ons kunt bestellen. En dan bedoelen we ook echt alles. Van populaire smartphones of tablets tot de betrouwbaarste servers of storage-oplossingen. En van eenvoudige netwerkkabels tot de nieuwste laptops of de kleinste printeraccessoires. Uiteraard altijd in de hoeveelheid die uw organisatie nodig heeft. En binnen de leveringstermijn die u wenst.