Chiquita luidt feestdagen in met ludieke foute kersttruiencampagne

Chiquita lanceert deze feestdagen de ‘Yellow Holidays Giveaway’ en nodigt fans uit om mee te doen om exclusieve Chiquita-truien te winnen. Van 18 november tot en met 7 december 2024 maken deelnemers via Instagram dagelijks kans op een limited-edition foute Chiquita-kersttrui. Volg Chiquita op Instagram, gebruik de hashtag #yellowholidays in een reactie en volg de instructies via DM om kans te maken op een foute Chiquita-kersttrui.
Kersttraditie in Chiquita-stijl
De truien geven een humoristische twist aan de iconische ‘ugly Christmas sweaters’ en zijn volledig in Chiquita-stijl ontworpen. Ze zijn geproduceerd in beperkte oplage en elke dag worden er winnaars gekozen. Hiermee wil Chiquita haar fans deze winter extra betrekken in een interactieve en feestelijke campagne.
“Met de feestdagen in aantocht is dit het perfecte moment om twee iconische producten te combineren: Chiquita en de geliefde foute kersttrui”, zegt Peter Bolijn, Marketing Manager Benelux bij Chiquita. “Met de Yellow Holidays-campagne willen we mensen samenbrengen via hun gezamenlijke liefde voor foute kersttruien, en zo met een kleine knipoog de gezellige, feestelijke sfeer verspreiden die deze tijd van het jaar zo bijzonder maakt.”
Vier de magie van de feestdagen samen
Chiquita viert met de campagne gezellige wintermomenten, zoals samen bij de open haard kruipen, de kerstboom versieren, elkaar foute kersttruien cadeau geven of heerlijke recepten maken – natuurlijk met Chiquita-bananen. Tijdens de campagne deelt Chiquita content van feestelijke activiteiten zoals kerstkoekjes bakken, het huis versieren en decoraties knutselen, om zo nog meer in de gezellige wintersferen te komen. Fans kunnen ook hun eigen feestelijke momenten delen met de hashtag #yellowholidays, zodat iedereen kan meegenieten van de vrolijke sfeer.
De actie eindigt op tijd voor de Foute Kersttruiendag op 20 december, zodat fans dit seizoen in stijl kunnen vieren met hun eigen unieke Chiquita-kersttrui.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.