Industry Wire

Geplaatst door Hoyboy

Christiaan Puper zegt byebye tegen het oude en hoyhoy tegen hoyhoy.nl

Hoyhoy.nl heeft een nieuwe Marketing Directeur: Christiaan Puper (43). Hij startte op 1 september bij de vergelijkingssite. Als lid van het managementteam geeft hij leiding aan de marketingafdeling en is hij verantwoordelijk voor branding, marketingcommunicatie, digitale marketing, off- en online media en PR.

Puper werkte hiervoor als Marketing Directeur bij UPC. Hij deed hier ruimschoots ervaring op met het in beweging krijgen van grote groepen consumenten om van aanbieder te switchen en nieuwe producten en diensten te adopteren. Zijn brede marketingervaring vanuit een challengerpositie, zowel met betrekking tot het bouwen van een merk als de inzet van off- en online media, maakt hem tot de aangewezen persoon voor hoyhoy.nl.

Puper over zijn nieuwe rol: “Hoyhoy.nl heeft als een relatief jong merk een grote naamsbekendheid weten te verwerven. Ik ga graag aan de slag om het merk verder te laten evolueren, zodat we meer mensen in beweging brengen om regelmatig verzekeringen te vergelijken en van verzekering te veranderen, wanneer dit een betere dekking en geldbesparing oplevert.”

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht