Cêlavíta kiest Partout d.n.a. voor foodexpertise in digital

CêlaVíta heeft, na een bureauoriëntatie, het Eindhovense digitale bureau Partout d.n.a. geselecteerd. Partout d.n.a wordt verantwoordelijk voor het ontwikkelen van de digitale strategie, het online platform en de realisatie van de daarbij behorende content- en campagne-activiteiten.
“Doorslaggevend bij de keuze voor Partout d.n.a. was de combinatie van kennis van en ervaring met foodmerken en het kunnen vertalen van een business- en marketingstrategie naar een heldere online strategie met duidelijke en concrete acties”, zegt Jacqueline Roest, Manager Marketing Retail van CêlaVíta”.
“CêlaVíta deelt onze visie dat inspireren, helpen en relaties bouwen de nieuwe manier van verkopen is”, aldus Jeroen Valkenburg, digital strateeg bij Partout d.n.a. “Bovendien begrijpt het bedrijf dat er online heel veel kansen liggen om foodproducten beter onder de aandacht van het publiek te brengen. Die kansen grijpen we door slim in te spelen op de ‘digitale kookplanning’ van de consument en daarbinnen de producten van CêlaVíta op het juiste moment relevant te maken.”
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.