Industry Wire

Geplaatst door CMFF

CMMF congres naar april 2021, samen met Mediahuis en Presenter

Deze week, op donderdag 28 mei 2020, zou het Content Marketing Fast Forward congres plaatsvinden, helaas gaat deze niet door vanwege de corona crisis. “Spijtig, maar we zijn zeer blij dat we in goed overleg met onze partners en onze sprekers de complete programmering naar volgend jaar hebben kunnen overzetten”, aldus Bert van Loon, co-founder van CMFF.

Op donderdag 15 april 2021 zal dan ook de zevende editie van Content Marketing Fast Forward plaatsvinden met als thema ‘Connecting the Dots in Content Marketing’. “Met trots verwelkomen we gerenommeerde partijen als Mediahuis en Presenter als partner voor CMFF Amsterdam 2021”, vertelt CMFF co-founder AJ Huisman

Mas Lubbers, eigenaar en directeur van content organisatie-specialist Presenter zegt hierover: “Wij zijn wederom Partner geworden van CMFF omdat we geloven in de kwaliteit van het congres, de sprekers, de organisatie en vooral ook het profiel van de bezoeker, namelijk senior marketeers en communicatieprofessionals. Dit sluit naadloos aan bij wie wij willen bereiken. De komende maanden focussen we met CMFF samen op de pre-event communicatie.”

“We zijn al jaren te gast bij het CMFF-event waar we voorafgaand aan het middagprogramma een eigen exclusieve sessie hebben. Met internationale topsprekers en een zaal vol top marketeers de plek om je te laten inspireren over de kracht van content marketing. Want als je op de juiste manier verhalen weet te vertellen én effectief weet te verspreiden, dan heb je als marketeer goud in handen.” Aldus Daan Zoetmulder, Managing Director bij Wayne Parker Kent, het content marketing bureau van Mediahuis.

CMFF vindt op 15 april 2021 plaats onder de noemer “Connecting the Dots in Content Marketing” waarbij belangrijke thema’s in de spotlight gezet worden en onderling verbonden. Auteur Justin Kirby presenteert de openingskeynote met de titel “WTF is Content?!”. Na een jaar of 10 contentmarketing is het en goed moment om de stand van zaken over definities van contentmarketing opnieuw aan te scherpen. Naast definitie is een van de andere belangrijke ‘dots’ voor marketeers het vraagstuk over purpose. Thomas Kolster, bekend als Mr. Goodvertising, presenteert op CMFF zijn nieuwe boek en zal de deelnemers uitdagen en inspireren om purpose beter bruikbaar en toepasbaar te maken. Het complete programma, incl. de “What’s the case” sprekers, is binnenkort beschikbaar op de website www.cmffevents.nl.

AJ Huisman sluit af: “We hebben letterlijk nog een vol jaar voor de boeg, maar ik kan nu al niet wachten om samen met collega marketeers te reflecteren op 2020 en onze gedachten te scherpen over contentmarketing inzet in de komende jaren … er is nogal wat om over te reflecteren zoals iedereen weet”.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht