Geplaatst door Creative Media Network

CMN Group verwelkomt nieuwe CEO

Haarlem, 16 oktober 2019 – Creative Media Network verwelkomt Doeke de Steur als CEO en partner. Sinds 1 oktober is De Steur in deze rol verantwoordelijk voor de verdere groei en professionalisering van de marketingproductieorganisatie in Haarlem. De afgelopen jaren gaf De Steur succesvol leiding aan de Benelux tak van het internationale netwerkbureau Grey. Daarvoor was hij medeoprichter van en werkzaam als Commercial- en Managing Director bij Media Republic.

Naast de benoeming van de nieuwe CEO, heeft Creative Media Network de afgelopen maanden hard gewerkt aan het onlangs gelanceerde Grote Speelgoedboek van bol.com. De tech-afdeling van de CMN Group – Relayter – zorgde voor de workflow automation, de designers van CMN verzorgden de opmaak en de teksten. Dit resulteerde in een interactief papieren speelgoedboek met kleurplaten, stickers en een verlanglijstposter. Opvallend is dat er geen prijzen bij het speelgoed staan, maar QR-codes die gescand moeten worden om de prijs te achterhalen. De QR-codes vormen een connectie tussen online en offline; door middel van het scannen van de code krijg je meteen alle relevante informatie en kun je het product aan je online verlanglijstje toevoegen. “We zijn heel trots op het eindresultaat en kijken uit naar de verdere samenwerking met bol.com”, aldus de kersverse CEO Doeke de Steur.