Geplaatst door Coolblue

Coolblue gekozen tot beste webwinkel van Nederland

De vakjury was vooral onder de indruk van de enorme groei die Coolblue heeft doorgemaakt, de sterke combinatie van de online shop en fysieke winkels is een sterke troef. Ook is het een sterkte dat de volledige klantreis per producttype werd benadrukt.
Beginbaas Pieter Zwart van Coolblue over het winnen van de Shopping Awards: “We hebben het afgelopen jaar enorme stappen gemaakt; met CoolblueBezorgt, met de uitbreiding van de magazijnen en we hebben grote sprongen gemaakt in naamsbekendheid. Ik ben sowieso al heel trots op alle Coolblue’ers die zich hier elke dag keihard voor inzetten. Dat we deze award winnen is een groot compliment.”
Over Coolblue
Coolblue is de snelgroeiende onderneming achter meer dan 330 webshops en 8 fysieke winkels in Rotterdam, Eindhoven, Groningen, Utrecht, Amsterdam, Wilrijk, Lochristi,  en Sint-Stevens-Woluwe. De online retailer verkoopt consumentenproducten via het internet in 12 categorieën, gaande van Telefonie, Computer & Tablets over Tuin & Klussen tot Koken & Tafelen. In 2016 behaalde het bedrijf een omzet van 857 miljoen euro en daarmee is het één van de grootste webwinkels van de Benelux.