Customer Engagement Optimalisatie visie uitgebreid met nieuwe Verint Suite

Verint introduceert verbeteringen op het gebied van gebruikerservaring en geavanceerde analysetools voor Enterprise Workforce Optimization
Organisaties willen op een simpele en effectieve manier met hun klanten om kunnen gaan. Door de toename van nieuwe en verschillende communicatiekanalen is het voor organisaties echter lastiger dan ooit om op een consistente, gepersonaliseerde en contextgevoelige manier aan de verwachtingen van hun klanten te voldoen. Het omnichannel customer engagement center, zo zeggen experts, wordt steeds belangrijker – daarom is Workforce Optimization cruciaal.
Verint® Systems Inc. (NASDAQ: VRNT) heeft vandaag belangrijke verbeteringen van zijn toonaangevende software voor Workforce Optimization (WFO) aangekondigd, waarbij het platform voor klantbetrokkenheid (Customer Engagement Optimization platform) wordt uitgebreid. Met deze baanbrekende release kunnen organisaties en hun werknemers zich beter dan ooit tevoren met hun klanten verbinden. De toonaangevende oplossingen van Verint worden verbeterd door middel van effectieve analysetools, dynamische visualisaties en aandacht voor gebruiksgemak. Hierdoor biedt Verint relevante informatie die klantinteracties kan verrijken en de bedrijfsprocessen en het personeel kan versterken.
Met deze WFO-verbeteringen wil Verint de manier waarop grote en mondiale organisaties het hoofd bieden aan uitdagingen van klantbetrokkenheid voorgoed veranderen. Door slimmer om te gaan met klanten kan immers een sterk concurrentievoordeel worden behaald. Verints recentste WFO-oplossing helpt grote en mondiale organisaties dan ook om slimmer met hun klanten om te gaan, de productiviteit van hun werknemers te verbeteren en klanten direct te kunnen helpen, zodat de ervaring van de klant aanzienlijk zal verbeteren.
Nieuwe user interface voor meer gebruiksgemak en betere navigatie
Een van de belangrijkste verbeteringen in Verints WFO-oplossing is een compleet opnieuw ontworpen user interface die zorgt voor modern en dynamisch gebruiksgemak. De interface kan aangepast worden aan de individuele werkstijl van een werknemer om efficiëntie en productiviteit te bevorderen. De tijd tussen begrip en actie zal hiermee aanzienlijk verkorten. De software levert een overzichtelijke en op maat in te richten omgeving en is op verschillende kanalen te gebruiken. De nieuwe user interface biedt WFO aan op een universeel, intuïtief scherm, in plaats van op meerdere beperkte applicaties.
Naast deze verbetering in gebruikerservaring zijn er belangrijke verbeteringen in de analysetools aangebracht. Met de opnieuw ontworpen spraakanalysetool kunt u bijvoorbeeld op een slimmere, snellere en preciezere manier telefoongesprekken analyseren door middel van automatische thema-identificatie, waardoor u tot vernieuwende inzichten kunt komen en een beter beeld kunt krijgen van de gesproken zinnen en grondoorzaken. Waar u bij handmatige categorisering nog een grote kans liep dat u belangrijke inzichten zou missen, zorgt deze nieuwe benadering ervoor dat u snel kunt reageren, direct uw kansen kunt grijpen en op een effectieve manier met corrigerende maatregelen kunt komen als dit nodig is.
Verbeterde klantervaring met live-aanbevelingensysteem
De nieuwe mogelijkheden zoals de stembiometrietechnologie helpen u om uw klantervaring te verbeteren en tegelijkertijd aan fraude gerelateerde verliezen te verminderen en de duur van telefoongesprekken te reduceren. Het identificeren van fraudeurs en de authentificatie van klanten aan het begin van een interactie zorgen ervoor dat uw werknemers geen tijd kwijt zijn aan het stellen van lastige vragen om de klant te kunnen identificeren; vragen waarop de klant het antwoord vaak niet uit het hoofd weet. Om ervoor te zorgen dat elke interactie positief verloopt, biedt de software een verbeterde desktopanalysetool waardoor, in combinatie met livespraakanalyse en notificaties, werknemers steeds de juiste aanbevelingen krijgen voor wat ze op dat moment het beste kunnen doen. Dit verbetert de klantervaring en helpt organisaties om hun trouwe klanten uit te breiden.
Verbeterde productiviteit en prestatie
Ten slotte is ook productiviteit een belangrijk thema. De opnieuw ontworpen kwaliteitsapplicatie stelt werknemers beter in staat om hun eigen prestaties te meten. Daarnaast kunnen managers met deze applicatie de prestaties van hun werknemers zien en het overzicht houden op leermomenten bij het afspelen, evalueren of het live monitoren van interacties. De verbeteringen op het gebied van planning helpen managers bovendien om op een gestructureerde wijze hun werknemersproductiviteit en -prestaties te verbeteren aan de hand van mijlpalen gebaseerd op scores van key performance indicators (KPI’s). Door gebruik te maken van Verints unieke nieuwe productiviteits- en effectiviteitsrapporten en KPI’s zal een organisatie inzicht krijgen in werknemersproductiviteit en kan onbenut talent ontdekt worden.
Voor meer informatie over Verints Customer Engagement Optimization platform en de recentste verbeteringen, klik hier.
Over Verint Systems, Inc.
Verint® (Nasdaq: VRNT) loopt wereldwijd voorop in het leveren van Actionable Intelligence®-oplossingen die in de huidige, dynamische wereld met zijn enorme informatiegroei bedrijven voorzien in cruciale inzichten en het management in staat stellen op basis hiervan te anticiperen, te overwegen en te acteren. Verint Actionable Intelligence®-oplossingen helpen bedrijven bij drie belangrijke uitdagingen: optimalisatie van customer engagement, security intelligence en fraude, risk en compliance. Meer dan tienduizend organisaties in ruim 180 landen – waaronder tachtig procent van de Fortune 100-bedrijven – vertrouwen op de Verint-oplossingen voor het verbeteren van hun prestaties en het veiliger maken van de wereld. Meer informatie is te vinden op www.verint.com
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.