Customerfactory wijzigt naam in Franchisefactory!

Customerfactory, het grootste full-service franchiseadviesbureau in Nederland verandert zijn naam in Franchisefactory. Franchisefactory sluit beter aan bij de dienstverlening die wordt geboden. Franchisefactory werkt al sinds 2002 voor grote en kleine franchiseorganisaties. Sindsdien heeft het bedrijf bijgedragen aan de groei van franchiseorganisaties als Anne&Max, Bagels & Beans, DA Drogist, De Pizzabakkers, eazie, Livera, KPN ExperTeam, Specsavers en Shoeby. Daarmee stopt de betrokkenheid niet. Voor een groot aantal klanten werkt Franchisefactory al meer dan 10 jaar onafgebroken.
Helpen franchiseorganisaties groeien
Martin van Willigen is de oprichter van Franchisefactory en nog altijd even enthousiast. “Ons uitgangspunt is ‘Succesvolle concepten, met goede franchisegevers, op een snelle en verantwoorde wijze laten groeien door middel van franchising, dat is wat is waar wij goed in zijn en leuk vinden’. Ik wil alle klanten bedanken voor de leerzame en inspirerende samenwerking en heb zin in de volgende stap.”
Hans den Arend, voormalig CFO van kledingketen Shoeby, omschrijft de experts van Franchisefactory als kundig en ervaren. ”Een second opinion wordt zo nodig uit het eigen netwerk gehaald. En daarnaast kan Franchisefactory je ook confronteren. Ze durven kritisch te zijn als het moet omdat dit voor het gezamenlijk doel en de langetermijnrelatie soms nodig is.”
Over Franchisefactory
Franchisefactory helpt franchiseorganisaties groeien en verbeteren door specifieke dienstverlening op financieel, juridisch en organisatorisch gebied. Ook ondersteunt het bureau franchiseorganisaties met de werving en selectie van franchisenemers. De medewerkers van Franchisefactory zijn deskundig, ervaren en gedreven. Franchisefactory staat voor vernieuwen en is dé franchisepartner voor ambitieuze franchisegevers in Nederland.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.