Geplaatst door DelanoPR

DelanoPR werkt met Prime Vision

Prime Vision is wereldwijd marktleider in computervision-integratie en robotica voor e-commerce en logistiek. Het bedrijf integreert technologieën met behulp van de nieuwste herkennings-, identificatie- en roboticatechnieken voor een optimale automatisering van logistieke processen. Eerder werd bekend dat Prime Vision een van de sponsoren van het Vattenfall Solar Team is geworden. DelanoPR werd gevraagd de media hiermee te benaderen. Het zorgde voor lokale en nationale publiciteit in nieuws- en vakmedia.

Nuna11 en Brunel Solar Team
Het hoofdkantoor is gevestigd in Delft, waar 150 experts markt- en domeinkennis bieden aan digitale bedrijven. Het Delftse bedrijf herkent zich in de passie van het studententeam van TU Delft voor duurzame en innovatieve technologieën. Als sponsor zorgde het voor commerciële support, technische knowhow en resources bij de bouw van zonneracewagen Nuna11. Ook werd het nieuwste Brunel Solar Team tijdens de startweek ondergebracht bij Prime Vision op kantoor.

Passende free publicity rondom Prime Vision
Het vertegenwoordigen van deze wereldwijde marktleider in computervision-integratie en robotica voor e-commerce en logistieke bedrijven zorgde voor mooie freepublicity-resultaten. Het nieuws rondom het sponsoren van het Vattenfall Solar Team zorgde voor exposure in Business Radar, ChannelWeb, op de voorpagina van de Delftse Post, Emerce, Rocking Robots, WeesMeer, Wetenschap en Technologie etc. etc.