Industry Wire

Geplaatst door Beeckestijn Business School

Desirée van der Veen wint Customer Experience Professional 2024 Award

Afgelopen 15 mei vond de uitreiking plaats van de Customer Experience Professional van het jaar 2024. Deze jaarlijkse prijs wordt uitgereikt op het grootste customer experience event van Nederland: Customer Experience Trends & Winners.

Uit meer dan 100 customer experience plannen waren 3 genomineerden gekozen.
De top 3 was:

1. Olga Kleinlooh, Platform manager e-commerce bij DPG Media
2. Desirée van der Veen, Senior Customer Experience Manager bij a.s.r.
3. Mylène Achenbach, Employee experience manager bij Gemeente Rotterdam

De plannen werden beoordeeld op volledigheid, relevantie en creativiteit. De winnaar Desirée van der Veen heeft een plan opgesteld dat uitblonk in strategie en de vertaling daarvan naar klantgerichte programma’s waarbij veel aandacht is besteed aan de employee experience en hoe klantfeedback en klantkennis goed kan worden ingezet om de klantbeleving structureel te verbeteren.

De award werd uitgereikt door Hans Molenaar, voorzitter van de Customer Experience Professional jury. Het was de 15e keer dat deze verkiezing heeft plaatsgevonden. Vorig jaar was Karlijn Rooms (Customer Experience Expert bij e-Health Ventures Group) de winnaar van deze mooie titel.

De jury bestond dit jaar uit Kees Kerkvliet (eigenaar TOTE-M), Sonja Stalfoort (eigenaar Puur Klant en auteur klant energieke organisatie) en Hans Molenaar (directeur Beeckestijn Business School).

De Customer Experience Professional van het jaar is een initiatief van Beeckestijn Business School en heeft tot doel het vak van de Customer Experience en Employee Experience verder te professionaliseren.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht