Geplaatst door Van Deurzen en Van Duijn

Van Deurzen en Van Duijn starten The Experience Professionals

Het realiseren van duurzame en snelle groei vanuit een excellente klantbediening, daar helpt The Experience Professionals bedrijven mee. Door een integrale Customer Experience (CX)-aanpak gecombineerd met het gebruik van slimme platform technologie creëert The Experience Professionals een onderscheidende klantervaring die schaalbaar is.

Alles draait om klanten, maar ervaren zij ook wat je als bedrijf belooft?
Klanten….organisaties leven ervan. Toch lukt het lang niet ieder bedrijf om de stem van de klant de hartslag van de hele organisatie te laten zijn. The Experience Professionals ontwikkelt een klantvisie en een plan om dit uit te voeren. Zo kunnen bedrijven elke dag een betrouwbare én onderscheidende klantervaring bieden.

Stem van de klant is de motor van de verandering
Van Duijn: ”Wij laten de stem van de klant de motor van de verandering en innovatie zijn. Niet binnen een afdeling of een onderdeel van een bedrijf, maar een schaalbare aanpak voor de hele organisatie. The Experience Professionals ontwerpt en implementeert ‘Voice of the Customer’ en ‘Employee’-programma’s om feedback van klanten en collega’s om te zetten in gerichte verbeteracties. Daarnaast helpen ze bij het ontwerpen en implementeren van onderscheidende, meetbare  klantreizen met schaalbare methoden & technologie.”

Van Deurzen: ”Wij zijn ervan overtuigd dat blije, tevreden klanten de beste lange termijn bedrijfsstrategie is en blijft. En zijn bewezen succesvol met een gemiddelde NPS stijging van 50% in CX transformaties. We geloven dat de Customer Experience toekomst wordt gedreven door data en technologie en dat dit een enorme kans geeft om CX in bedrijven op te schalen en de impact voor klant en bedrijf te vergroten als nooit te voren. Ondersteund door onze technologie partners helpen we bedrijven om het maximale uit hun CX-strategie te halen en zo continue groei te bereiken omdat klanten een goede ervaring krijgen.”

Versnel groei met Customer Experience at Scale!