Geplaatst door Dimension Data

Dimension Data geëerd met drie global awards tijdens Cisco Partner Summit 2018

Barneveld – Dimension Data, global systems integrator en managed services provider, is bekroond met drie Cisco® Partner Summit Global Awards en daarmee uitgeroepen tot APJ Partner of the Year, Commercial Partner of the Year en Social Responsibility Partner of the Year. Daarnaast werd tijdens de Summit bekendgemaakt dat Dimension Data Nederland is onderscheiden met de North Theater/Area Award voor Enterprise Partner of the Year. In oktober 2018 was al bekend gemaakt dat Dimension Data de Nederland Enterprise Partner of the Year Award had ontvangen.

Cisco maakte de winnaars bekend tijdens de Global Awards-ceremonie die plaatsvond tijdens de jaarlijkse partnerconferentie in Las Vegas (VS).
De Cisco Partner Summit Global Awards worden uitgereikt aan channelpartners die belangrijke businessuitdagingen tackelen en dat op uitzonderlijke wijze doen. Factoren die een belangrijke rol spelen in de beoordeling, zijn innovatieve processen, succes in de inzet van technische architecturen, strategische, op bedrijfsresultaat gerichte programma’s, inspelen op nieuwe kansen, en salesstrategieën.

“Het verheugt me om deze partners, die continu aantonen gefocust te zijn op uitstekende prestaties en waardetoevoeging voor onze klanten, te belonen. Met goed leiderschap en innovatie helpen zij bedrijven complexe problemen op te lossen”, zegt Oliver Tuszik, Senior Vice-President Global Partner Organisation van Cisco. “Het is een eer om deze drie awards uit te reiken aan Dimension Data als erkenning voor zijn klantondersteuning bij businessuitdagingen.”

Bruce Watson, Group Executive Cisco Alliance van Dimension Data: “Het is een eer om dit jaar wederom te worden beloondmet meerdere awards. Onze samenwerking met Cisco is de afgelopen 27 jaar alleen maar beter geworden. Gezamenlijke initiatieven, zoals Connected Conservation, hebben een grote impact gehad op de bescherming van neushoorns in Zuid-Afrika. Zo is de stroperij van deze dieren in een van de reservaten met 96 procent afgenomen. Samen maken we het verschil, zowel op internationaal als op nationaal gebied, en deze awards zijn daar het bewijs van. Ik kijk ernaar uit om deze samenwerking zich in de toekomst verder te zien ontwikkelen. We blijven ons inzetten voor dit soort gezamenlijke projecten die een belangrijke positieve invloed hebben op onze klanten en de bredere gemeenschap.”

De Cisco Partner Summit Global Awards weerspiegelen de best presterende partners binnen specifieke technologische markten van alle geografische regio’s. Alle awardwinnaars zijn geselecteerd door de Cisco Global Partner Organisation.

-Einde-

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen. Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met een volledige managed service. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.