Industry Wire

Douwe Egberts kiest voor NewsLab

Amsterdam, 14 april 2014 – Douwe Egberts Nederland heeft na een pitchtraject voor PR-bureau NewsLab gekozen. NewsLab is vanaf nu werkzaam voor de merken Douwe Egberts en SENSEO®. De samenwerking is direct van start gegaan met een evenement voor social influencers rondom de lancering van het nieuwe SENSEO® Up apparaat.

Vanuit NewsLab zijn Martine de Leeuw (sr. adviseur) en Liselotte Johansen (adviseur) voor het account verantwoordelijk. Zij werken nauw samen met de afdeling Communicatie van Douwe Egberts Nederland.

Over NewsLab

NewsLab is een full service bureau met 22 medewerkers voor on- en offline public relations. NewsLab biedt corporate- en marketingcommunicatie, variërend van issue- en reputatiemanagement, pers- en publiciteits-programma’s, PR-matige (her)introductie van producten en diensten, organisatie van evenementen en redactionele producties. NewsLab werkt onder andere voor ABN AMRO Merchant & Commercial Banking, Atos, Atradius, Amstel, Canon, Coca-Cola, Embratur, Heineken, Hogeschool Rotterdam, IKEA, Jumbo, Kruidvat, Nationale Postcode Loterij, NS, SITA, Specsavers en Yarden.

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht