Industry Wire

Geplaatst door DPDK

DPDK breidt team uit met drie senior aanwinsten

Rotterdam, 16 September 2021 – DPDK digital agency breidt haar Rotterdamse team uit op het gebied van strategie, design en technologie. Het bureau verwelkomt Helga Torrezan (links) als Head of Strategy, Davide Mancini (midden) als Creative Director en Marianela Queme (rechts) als Technical Director. Dit nieuwe talent zal door hun ervaring en culturele en professionele achtergrond, de digitale expertise van DPDK verder versterken.

Head of Strategy Helga Torrezan is een bekwame merkstrateeg met ruim 13 jaar ervaring in marketing communicatie. Haar opgedane kennis in verschillende sectoren maakt haar een vakexpert in merkstrategie ontwikkeling, merkmarketing en digital groei. Helga komt oorspronkelijk uit Brazilië en heeft over de hele wereld gewerkt voor merken als Staples, Swiss Re en meest recentelijk Logex.

“Ik ben een teamspeler in hart en nieren. Ideeën en strategieën moeten worden uitgevoerd en tot leven worden gebracht, en daarvoor heb je getalenteerde mensen nodig. Ik kijk ernaar uit om innovatieve digitale producten te maken die waarde creëren voor onze klanten.”

Davide Mancini komt aan boord als Creative Director. Hij heeft 10+ jaar ervaring in design en vormgeving en heeft bekroond werk geproduceerd voor verschillende bureaus waaronder Ogilvy, M&C Saatchi en TBWA. Daarnaast is Davide ook aan de klantzijde werkzaam geweest voor merken als G-Star Raw en Catawiki.

“Ik ben hier nog maar kort, maar kan nu al zeggen dat creativiteit centraal staat bij DPDK. Ik heb een vliegende start kunnen maken en werk aan veel leuke projecten. Ik kijk ernaar uit om complexe ontwerp uitdagingen op te pakken met dit gepassioneerde team.”

Marianela Queme treedt toe als DPDK’s Technical Director. Voordat ze de overstap maakte naar software engineering in Engeland en Nederland, begon ze haar carrière als webontwikkelaar in geboorteland Guatemala. Ze is een deskundige op het gebied van software ontwikkeling en implementatie van datagedreven marketing oplossingen, en won zelfs de Tech Star DevelopHER prijs.

“Technologie heeft zoveel potentie, ik zie het als een hulpmiddel om merken op een creatieve manier te transformeren. DPDK deelt die visie en combineert technologie, creativiteit en design om de zakelijke doelen van hun klanten te behalen. Ik kan niet wachten om aan de slag te gaan.”

“Bij DPDK staan onze mensen bovenaan. Ik ben dan ook zeer verheugd om Helga, Davide en Marianela te mogen verwelkomen,” zegt CEO Pim van Helten. “Deze toevoegingen aan het team zijn een stap voorwaarts in ons streven om een meer divers en inclusief bureau te worden. Dit talent draagt bij aan onze culturele diversiteit, weerspiegelt een grotere aanwezigheid van vrouwen in leidinggevende posities en stelt ons in staat om waardevoller werk te creëren dat aansluit bij een divers publiek.”

DPDK groeit snel, het bureau blijft op zoek naar nieuw talent om hun steeds groter wordende team te versterken.

Over DPDK
DPDK is een digitaal bureau met kantoren in Rotterdam, New York en San Francisco. Al meer dan twintig jaar helpt het bureau klanten met het overtreffen van hun verwachtingen in de steeds veranderende digitale industrie. Vandaag de dag leeft DPDK nog steeds met trots haar missie: merken transformeren door exceptional digitalism.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht