Industry Wire

Geplaatst door Pink Marketing

DPG Media (voorheen De Persgroep) versnelt digitale transformatie met Pink Marketing & Pünktlich

DPG Media, bekend van o.a. De Volkskrant, Het Parool, AD en Trouw, kiest voor Pink Marketing om haar digitale transformatie verder vorm te geven. Het grootste mediahuis van Nederland werkt al sinds al sinds 2017 samen met Pink Marketing voor de werving van abonnees, maar zal de samenwerking op het gebied van digitale marketing en creatie verder gaan intensiveren. Vanuit een gezamenlijk digitale strategie zullen data, media en creatie nog dichter bij elkaar worden gebracht om de merken digitaal te laten groeien.

Nick Huijzendveld (sr Online Marketeer DPG Media)

We hebben in 2020 grote ambities op digital vlak, zeker met de voorgenomen integratie van Sanoma. Met ons grote netwerk en onze kranten zijn we online al een grote speler in Nederland. Met de betrokkenheid en in-house aanwezigheid van Pink Marketing & de digitale creatie van Pünktlich verwachten we dat we weer grote stappen kunnen maken.

Boudewijn de Jong (eigenaar Pink Marketing & Pünktlich)

We zijn erg blij dat DPG samen met ons koploper wil zijn op het gebied van digitale transformatie. Naast dat we dezelfde visie en ambitie hebben vinden we elkaar vooral in een pragmatische aanpak. Dit zorgt ervoor dat we snel stappen kunnen maken op zowel strategie en operatie. Hierdoor zetten we samen uitstekende resultaten neer.

Over DPG Media

DPG Media is het grootste mediahuis van Nederland. Met 1200 journalisten die dagelijks werken aan kwaliteitsnieuws. Op papier in krant en magazine, via web en app op tablet, smartphone. In tekst, beeld, geluid en video.

Over Pink (P3)

Pink Marketing, Pünktlich en Pexi leveren gepersonaliseerde data gedreven marketing door Media, Creatie en Data naadloos op elkaar aan te sluiten. P3 werkt o.a. voor eBay, Huawei, Adecco en XS4ALL.

 

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht