Industry Wire

Geplaatst door DVJ Insights

DVJ Insights breidt global consultancy team verder uit

Utrecht,30 juni 2022, DVJ Insights breidt het consultancy team verder uit met de aanstelling van Yvette Westerbaan als Client Consultant in Nederland en Tia Best als Client Consultant in het Verenigd Koninkrijk. Het tweetal is verantwoordelijk voor de verdere groei van het marketing research en analytics bureau en het ondersteunen van huidige nationale en internationale klanten in hun groeidoelstellingen. In deze rol rapporteren zij aan Global Commercial Director Jori van de Spijker.

Jori van de Spijker, Global Commercial Director, over de uitbreiding: “In de eerste helft van 2022 zijn we enorm gegroeid, en de verdere uitbreiding van ons global consultancy team is de volgende stap in deze ontwikkeling. Om onze klanten van de beste en meest innovatieve oplossingen te blijven voorzien is het belangrijk dat we meegroeien met de behoeftes in de markt. Met de kennis en ervaring van Yvette en Tia zijn we klaar voor deze volgende stap, en ik kijk enorm uit naar de samenwerking.”

Yvette Westerbaan heeft als ervaren consultant veel organisaties mogen helpen bij het optimaal inzetten van onderzoek. Voorafgaand aan haar komst bij DVJ Insights heeft ze als consultant gewerkt bij onderzoeksbureaus GfK en Excap. Al tijdens haar studie is ze begonnen in de wereld van marktonderzoek en heeft zowel ervaring aan de kwalitatieve als kwantitatieve zijde en (h)erkent daardoor de kracht van het combineren van databronnen.

Yvette: “Ik kijk er erg naar uit om samen met de klanten van DVJ Insights te werken aan duurzame (merk)groei. Om dit te realiseren, is het belangrijk dat onderzoek innovatief en verklarend is. Het sterke portfolio van DVJ Insights voorziet hierin en zorgt ervoor dat ik samen met onze klanten de data écht kan vertalen naar impact!”

Tia Best is een doorgewinterde marketingprofessional met meer dan 16 jaar ervaring in mediastrategie, communicatieplanning, onderzoek, data en digitale media. Ze heeft gewerkt bij enkele van de grootste internationale communicatiebureaus, waaronder Publicis, WPP en Dentsu. Later ging ze aan de slag bij GfK als Global Business Development Director, waar ze werkte met de grootste internationale media- en FMCG-merken. Meest recentelijk werkte Tia bij Material als Assistant General Manager waar ze een team van onderzoekers leidde en verantwoordelijk was voor het stimuleren van klantrelaties.

Tia: “DVJ brengt een unieke manier van werken met zich mee, waarbij elke beslissing gegrond is in de academische wereld. Dat, gecombineerd met de mogelijkheid om te werken met de slimste mensen in de industrie, maakt dat ik zo enthousiast ben om deel uit te maken van het DVJ team!”

Over DVJ Insights

DVJ Insights is het marketing research en analytics bureau voor merkgroei. De combinatie van kwaliteit, toegevoegde waarde en passie zorgen ervoor dat DVJ Insights bedrijven helpt om communicatie beter te maken, sterkere merken te bouwen, innovatievere producten en diensten te introduceren en het koopgedrag van mensen beter te begrijpen. DVJ Insights staat bekend om zijn innovatieve aanpak en innovatie die voortkomt uit een intensieve samenwerking met de praktijk en de wetenschap en de bereidheid om echt te luisteren.

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht