Geplaatst door Webpower

Eerste klanten voor Webpower in Singapore

Webpower heeft haar eerste twee klanten in Singapore te pakken. Het gaat om de verzekeringsvergelijker GoBear en de makelaar in buitenlandse valuta OANDA.

GoBear is een Singaporese verzekeringsvergelijkingssite die behalve in Singapore sinds augustus ook actief in Thailand. Het bedrijf is opgericht door de Nederlandse ondernemer Andre Hesselink, bekend als grondlegger van oa. ticketing platform Airtrade en online reisburo Travix. GoBear heeft de ambitie om de hele Zuidoost-Aziatische regio te veroveren en breidt haar service binnenkort uit naar meerdere landen in de Regio.

Het Canadese OANDA biedt middels een online platform (FX TRade) de mogelijkheid te handelen in valuta. Het Oanda platform biedt informatie (Forex Blog) , zoals valutakoersen en grafieken , en is voorzien van een interface voor het invoeren van orders. Naast kantoren in Canada, de UK, Japan en Australia heeft Oanda ook een kantoor in Singapore en richt zich vandaar uit op de ASEAN regio en met name op China.

Samenwerking
Webpower bekrachtigde een maand geleden haar samenwerking met e-commerce- en CRM-agentschap Point O One. Webpower wil met deze partnership een strategische positie verwerven in de kansrijke Zuidoost-Aziatische regio en deze twee klanten vormen ‘t eerste tastbare resultaat.

GoBear en OANDA zullen door Webpower en Point O One worden ondersteund het gebied van Marketing Automation. Beide bedrijven hebben hun keuze mede gemaakt op basis van de sterke gezamenlijke positie in, en affiniteit mét de Zuidoost-Aziatische regio van Webpower en Point O One.

over Webpower
Webpower werd in 1999 opgericht in Barneveld en groeide sindsdien uit tot grote internationale speler op het gebied van marketing automation. Er zijn vestigingen in Nederland, Zweden, Spanje en sinds 2005 ook in China. Er zijn nu vijf Webpower-kantoren in China, en zal nog dit jaar een zesde en zevende openen.