Eigenfeld nieuwe teammanager MWM2 Kwalitatief

Amsterdam, 27 maart 2018 Marktonderzoeksbureau MWM2 heeft Marjolein Eigenfeld (36) aangesteld als nieuwe teammanager Kwalitatief Onderzoek. ‘MWM2 Kwalitatief’ is een sterk groeiende afdeling dat verantwoordelijk is voor zowel fysiek, als online kwalitatief onderzoek
Marjolein Eigenfeld kan buigen over een lange staat van dienst in kwalitatief onderzoek. De afgelopen tien jaar was Marjolein Eigenfeld in diverse functies werkzaam in dit vakgebied waarvan de laatste jaren als senior research consultant Kwalitatief Onderzoek bij zowel Motivaction als MWM2.
Marjolein heeft zich gespecialiseerd in onderzoek onder doelgroepen die in de regel bekend staan als ‘lastig bereikbaar’, zoals mensen met een niet-westerse achtergrond en jongeren. Daarnaast heeft zij veel affiniteit met alternatieve onderzoeksvormen zoals interviews via Skype of WhatsApp.
Directeur Govert van den Bos over de aanstelling van Marjolein Eigenfeld: “Wij zijn heel blij dat Marjolein de nieuwe onderzoekmanager wordt. Kwalitatief onderzoek is enorm in beweging: online technieken in combinatie met traditionele methoden geven onze opdrachtgevers enorm waardevolle, en rijke inzichten. Marjolein is zeer ervaren in kwalitatief onderzoek en heeft tegelijkertijd oog voor innovatie en de toekomst. Wat ons betreft is dit de cruciale combinatie!”
Marjolein Eigenfeld zegt over haar nieuwe functie als teammanager Kwalitatief Onderzoek: “Ik heb veel zin om dit team van experts op het gebied van online en face-to-face aan te sturen! Het is een mooie kans om mijn ervaring in het marktonderzoek op een nieuwe manier in te zetten!”
Over MWM2
Marktonderzoeksbureau MWM2 is expert in luisteren. Door goed te luisteren brengt MWM2 de wensen, verwachtingen en beleving van klanten in kaart. Met behulp van innovatieve technologie en hoogwaardige consultancy vertaalt MWM2 de stem van de klant naar rijke inzichten en concrete verbeteracties voor haar opdrachtgevers.
Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.