Almere, 15 augustus 2016 – Voiceworks, aanbieder van zakelijke, vaste, mobiele, UC-, cloud-, communicatie- en dataoplossingen, introduceert de realtime telefoonwachtrijenmonitor Q Board. Deze add-on op Managed UC zorgt voor een efficiënt management van wachtrijen en inzet van personeel, en is gratis beschikbaar voor Managed UC gebruikers.
Klanten verwachten dat hun kostbare tijd niet wordt verspeeld door lang in een wachtrij te staan, of dat nu fysiek, telefonisch of online is, aldus een trendrapport voor 2016 van Forrester. In een fysieke winkel is dit gemakkelijk op te lossen door bijvoorbeeld een extra kassa te openen, maar virtueel, zoals bij een support- of salesafdeling of call center, is dat lastiger. Het nieuwe Q Board van Voiceworks monitort de wachtrijen realtime. Met zo’n separaat en realtime overzicht van alle wachtrijen is het mogelijk in één oogopslag te zien of het nodig is om bij te springen met extra personeel, zelfs per wachtrij. Zo kunnen wachtrijen direct worden ingekort of zelfs worden voorkomen, als er bijvoorbeeld een verkoopactie is uitgezet of er problemen zijn met een product of dienst.
Q Board functies
Met Q Board hebben support- of salesafdelingen van organisaties de volgende mogelijkheden: