Industry Wire

Geplaatst door Connect24-7

Elke dag ‘Weekend van de Klant’ met lancering omni-channel pakket van Connect24-7 ter ondersteuning van de digitalisering van lokale handelaars en restaurants in België

Rumst, 30 september 2018 – Het Belgische Connect24-7 investeert met de lancering van het eerste omni-channel pakket in de wereld in de verdere digitalisering van lokale handelaars en restaurants. De bestel, betaal en beheer applicatie introduceert vandaag diverse nieuwe betaalmogelijkheden, zowel aan de kassa als in de webshop van de handelaar. Daar stopt de ondersteuning van de lokale handelaar niet: vanaf deze zondag zal Connect24-7 op de Broodway & Meat Expo in Kortrijk €2 miljoen aan kortingen aan handelaars en restaurants uitdelen. Zo wordt het bestellen bij de lokale handelaars nog eenvoudiger en toegankelijker voor de consument.

Mobiel bestellen is de toekomst. Met de smartphone bestellen gaat sneller, eenvoudiger en veiliger dan telefonisch of in de zaak een bestelling plaatsen. Met meer dan 2,5 miljoen transacties per week en 350 nieuwe handelaars per maand aangesloten op het netwerk, is Connect24-7 internationaal marktleider in de A-tot-Z digitalisering van lokale handelaars.

De consument verwacht steeds meer gemak. Maar de lokale handelaar heeft het te druk met het leveren van top kwaliteit en service. Het is sinds 2009 de verantwoordelijkheid van Connect24-7 om de handelaar te ondersteunen bij deze nieuwe trends met gebruiksvriendelijke tools.

“Met de introductie van nog meer betaalmogelijkheden ondersteunen wij de handelaar bij het bedienen van de steeds groter wordende groep consumenten die nooit meer cash op zak heeft”, vertelt Tjerk Homminga, algemeen directeur van Connect24-7. “Iedereen boekt een reis, vliegticket, taxi online of mobiel. De consument verwacht dat de producten bij de lokale handelaar met 1 klik besteld en betaald kunnen worden.”

Het omni-channel pakket bestaat uit een kassasysteem, klantenkaarten, website, webshop en de nodige betaaloplossingen geïntegreerd. Eenmalige investering Eur 399,- en de scherp geprijsde maandelijkse software & support fee. De handelaar ontvangt het pakket, installeert het zelf met de gemakkelijke training video’s of kiest voor persoonlijke begeleiding in de eigen zaak.

Unieke opportuniteit in snel veranderende maatschappij

De consument wenst snel de website van een handelaar te vinden. Bedrijfsnaam intypen in Google, klikken op de officiële website van de handelaar, en direct een overzicht hebben van de producten en service. Een professionele webshop laat de klant gemakkelijk een bestelling plaatsen, de afhaal- of leveringscondities kiezen en de betaling met bankkaart of mobiele betaling te plaatsen. Het omni-channel pakket zorgt ervoor dat de handelaar volledig ontzorgt wordt: een professionele website en webshop gemakkelijk te gebruiken door de klant, een back-office die eenvoudig door de handelaar wordt gebruikt voor aanpassen producten, prijzen, openingsuren, etc., bestellingen komen automatisch in de kassa en uit de printer, met de klantenkaarten worden de klanten verwend, tafel reservatie systeem geïntegreerd, etc

Connect24-7 heeft verschillende relevante betaalmogelijkheden in zowel de webshop als in de kassa geïntegreerd, om zo veel mogelijk klanten een betrouwbare en snelle betaling te bieden: Bancontact, kredietkaarten, Payconiq, Samsung en Apple Pay, zijn een van de vele betaalmogelijkheden in de Connect24-7 webshop en kassa voor handelaars, restaurants, food shops & retail ketens.

Daar waar andere organisatie en bedrijven 1 oplossing voorzien, en zich meestal richten op alleen de consument, levert Connect24-7 een volledig geïntegreerde oplossing met grootste voordelen voor de handelaar en de consument: bijna alles verloopt automatisch en scherp geprijsd. Digitalisering hoeft geen kostbare investering te betekenen. Zie de referentie video’s op de website van onze reseller Allin1POS:  http://www.allin1pos.com/

Het omni-channel pakket is een van de genomineerde producten voor de Innovatie award van de Broodway beurs. Het pakket is op de beurs te bezichtigen.

“Dit is de enige manier om alle klanten tevreden te maken en te houden”, beschrijft Tjerk Homminga. “In het krachtenveld van Facebook, de supermarkten, bestel websites, Hello Fresh en elke maand een nieuwe hype, morgen de robot keuken?, is het noodzaak voor de handelaar om te blijven investeren in de relevante digitalisering en professionalisering. Op de Broodway & Meat Expo van 30 september t/m 2 oktober in Kortrijk delen wij in €2 miljoen aan kortingen uit aan handelaars en restaurants. Deze keihard werkende professionals verdienen een meevaller. De handelaar profiteert van een veelvoud van bestel en betaalmogelijkheden juist door onze ervaring en onafhankelijkheid. Connect24-7 blijft innoveren op gebied van de snel veranderende technologie en om deze professionele service blijvend aan scherpe prijzen aan te bieden.”

 

Dit artikel is een ingezonden bericht en valt buiten de verantwoordelijkheid van de redactie.

Deel dit bericht