Geplaatst door energiedirect.nl

Energiedirect.nl verkozen tot beste en populairste website

Energiedirect.nl is tijdens de verkiezing van Website van het Jaar 2017 uitgeroepen tot beste en populairste website in de categorie Energie. Dat is donderdagavond bekend gemaakt tijdens de feestelijke uitreiking in Thuishaven Amsterdam. Vorig jaar won de online speler ook al de prijs voor beste website.

Nieuwe website: lekker direct en geen poespas
Jorrit Pijlman, Head of Marketing energiedirect.nl: “We zijn super trots op deze prijs. Vooral omdat het een beoordeling is door onze bezoekers en gebruikers. Dit jaar lanceerden we onze nieuwe site. Mobile first en nog intuïtiever. Zodat onze bezoekers en gebruikers nog sneller en makkelijker geholpen worden. Zo is ons beste online bod altijd op onze site te vinden en krijgen bestaande en nieuwe klanten altijd een scherpe deal. Lekker direct en geen poespas. En dat werkt. De award voor Beste en Populairste Website van het Jaar is hier een hele mooie bekroning voor. We bedanken iedereen die op ons heeft gestemd.”

Nog beter worden
Behalve stemmen kreeg energiedirect.nl ook tips over wat ze kan verbeteren aan haar site. Pijlman: “Wij zijn nooit klaar om bezoekers zo direct en eenvoudig mogelijk hun energiezaken te laten regelen. Met alle feedback die we hebben gekregen gaan we aan de slag om nog beter te worden. De lat ligt hoog, want dit smaakt naar meer.”

Over de verkiezing Website van het Jaar 2017
De Website van het Jaar verkiezing is de jaarlijkse online publieksprijs voor de beste en populairste websites. De verkiezing wordt objectief en onafhankelijk georganiseerd door Multiscope en Emerce.

Energiedirect.nl staat voor voordeel. Energiedirect.nl is een energieleverancier met een lekker directe mentaliteit. Opgericht in 2002 en de vierde speler in de markt met een duidelijke belofte: een eenvoudig en direct aanbod, scherp geprijsd, alles slim online regelen en in duidelijke taal. Voor nieuwe en trouwe klanten.